Luis_Garcia Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 men kom ikke til de helt store sjangsene. 9455257[/snapback] Men det er jo ikke så lett å score når Island spiller 9-0-1 9457163[/snapback] Det er jeg jo enig i. Men David Villa prøvde på for mye dill dall og Inieste burde spilt fra start. Luis Garcia, Mallorca har 4 og ikke 6 poeng 9457311[/snapback] Nå har ikke Villa hatt noe optimal start på denne sesongen. Men jeg tipper Villa kommer sterkere tilbake. Ja, det er riktig. Litt slurvefeil. Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 11. september 2007 Forfatter Del Skrevet 11. september 2007 Hva tror folk om kampen mot Latvia imorgen? Jeg tipper at Torres starter sammen med Villa på topp. Slik som mot Island. Tror på en 3-0 seier til Spania. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 (endret) Hva tror folk om kampen mot Latvia imorgen? Jeg tipper at Torres starter sammen med Villa på topp. Slik som mot Island. Tror på en 3-0 seier til Spania. 9472316[/snapback] håper fabregas får spille. tipper det blir gjort noen bytter fra forgje kamp, men fuglene vet hva Endret 11. september 2007 av messi91 Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 11. september 2007 Forfatter Del Skrevet 11. september 2007 (endret) Hva tror folk om kampen mot Latvia imorgen? Jeg tipper at Torres starter sammen med Villa på topp. Slik som mot Island. Tror på en 3-0 seier til Spania. 9472316[/snapback] håper fabregas får spille. tipper det blir gjort noen bytter fra forgje kamp, men fuglene vet hva 9472403[/snapback] Jeg håper på denne: Casillas Ramos- Marchena- Juanito- Pernia Joaquin- Fabregas- Xavi- Iniesta Torres- Villa Endret 11. september 2007 av Luis_Garcia Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 13. september 2007 Forfatter Del Skrevet 13. september 2007 2-0 seier igår til Spania over Lativa hjemme. Xavi og Torres scoret. Hva tror folk om Spania? Blir det EM? Hvor lenge vil den utskjelte treneren Aragones sitte som trener? Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 15. september 2007 Forfatter Del Skrevet 15. september 2007 Real Madrid leder 1-0 hjemme mot nyopprykete Almeira. Valencia har 1-1 mot Valladolid. Morientes scoret. Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 16. september 2007 Forfatter Del Skrevet 16. september 2007 Valencia- Valladolid 2-1 Det startet med en kjempe tabbe fra Valencias Canizarez som gjorde at Valladolid tok ledelsen. Men Valencia og Morientes kom tilbake. På overtid i andre omgang skyter David Silva via en motspiller og i mål. Valencia vinner en jevnspilt kamp. Real Madrid- Almeria 3-1 Det ble ikke det helt store kampen av Real Madrid som mange hadde trodd, med tanke på 5-0 mot Villarreal forrige runde. Sneijder, Saviola og Higuain scoret for Real Madrid. Uche scoret for Almeria. Athletic Bilbao- Real Zaragoza 1-1 To tidlige scoringer i denne kampen. Zaragoza som mange har satt store forventninger til denne sesongen har skuffet til nå. Barcelona gjester Osasuna borte i kveld. Kampen starter klokken 21:00. Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 19. september 2007 Forfatter Del Skrevet 19. september 2007 Valencia vant i går 1-0 borte mot Schelke. David Villa scoret. Real Madrid vant 2-1 over Werder Bremen borte. Van Nistelrooy og Raul scoret. Idag spiller Barcelona hjemme mot Lyon, mens Sevilla skal spille borte mot Arsenal. Jeg tipper at Barcelona vinner greit mot Lyon, mens jeg tror at Sevilla vil få det meget tøft og kanskje tape mot Arsenal i London. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Hva er vitsen med å skrive så mye? De som følger med på spansk fotball har da full kontroll på hvordan kampene går. 7 av 8 poster på 1 side, det må da regnes som spam. Tåpelig, spør du meg. Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 19. september 2007 Forfatter Del Skrevet 19. september 2007 Kommende runde til helgen spilles slik: Lørdag: Klokken 20:00 Recratvo- Espanyol: Jeg tipper dette blir en jevn kamp. Recrativo var fjorårssesongens overaskelses lag. Jeg tipper denne ender uavgjort. Barcelona- Sevilla- Klokken 22:00 Helt klart rundens toppoppgjør. Begge lagene er med i toppen av ligaen de fleste år og er i år Champions League lag. Barcelona har Eto ute med skade, men har et bra angrep med Messi, Ronaldinho og Henry. Barcelona har ikke åpnet serien så bra som de hadde håpet. Men det er derimot Sevilla. De ligger på en 2. plass bak Real Madrid på første. Klubben har selvsagt vært preget av den triste hendelsen av Antonio Puerta. Uansett blir dette en meget spennende kamp. Jeg håper selvsagt på en målrikt kamp. Kamper på Søndag: Almeria- Mallorca: Almeria har av mange blitt sett på som de nyopprykete laget som vil gjøre det best av de tre nyopprykete. Laget har fått en helt grei start på sesongen. Mallorca er av mange tippet ca. midt på tabellen. De mistet Bosko Janckovic dems største stjerne. Men det har i sesongåpningen sett ut til å ikke hindre dem. De tapte sin første kamp for sesongen mot Villarreal hjemme. Men tok 4 på de to første. Jeg tipper på en 1-1 kamp her. Atletico Madrid- Racing Santander: Her forventer nok alle at Atletico vinner sin første for sesongen. Atletico Madrid har solgt Fernando Torres i sommer. Men har kjøpt inn mange klassespillere som mange forventer at de skal komme bedre ut i år enn i fjor. Til nå står de kun med fattige to av ni poeng. Racing er et svakt bortelag. Så her er det alle tiders mulighet for Atletico Madrid. Jeg tipper en 2-0 seier til hjemmelaget. Getafe- Depotivo: Dette er kanskje de to lagene som har skuffet mest hittil i sesongen. Getafe som mistet treneren Schuster til Real Madrid. Har fått en tøff start på sesongen. Nedryksplass allerede nå. Så jeg ser på dette som kampen der vendepunktet kan komme. Jeg tror Getafe tar en 1-0 seier her. Levante- Athletic Bilbao: Hjemmelaget Levante ligger sist på tabellen. Mens Athletic på en 17. plass rett over streken. Begge lagene har blitt sett på som klare nedrykskandidater. Mange tror spesielt at dette blir Ahteltics siste sesong i øverste divisjon i Spania. Laget har ikke prestert hittil i år. Jeg tipper denne ender uavgjort. Real Betis- Valencia: Bortelaget Valencia har hentet seg kraftig inn etter en meget flaut 3-0 tap hjemme mot Villarreal. Valencia vant i går 1-0 mot Schalke i CL. Jeg tipper de fortsetter seiersrekken mot Betis borte. Jeg tror på en 3-0 seier til Valencia. Valladolid- Real Marid: Real Madrid er serieleder og har i de tre første kampene vært suverene. Laget har mange nye spillere og laget virker meget sterkt i år. Valladolid tapte kanskje litt ufortjent mot Valencia på Mestalla sist helg etter en sen scoring av David Silva. Jeg tror hvertfall Real Madrid fortsetter å vinne. Jeg tror en 3-0 seier til serielederne. Villarreal- Murcia: Villarreal har 6 av 9 poeng. De tok først en meget sterk 3-0 borteseier mot Valencia, så å tape hele 5-0 hjemme mot Real Madrid. Sist helg slo de igjen tilbake med å vinne borte mot Mallorca. Murcia kjempet seg til et fortjent poeng hjemme mot Atletico Madrid sist helg. Jeg tror at Villarreal skal ta en grei 3-0 seier her. Zaragoza- Osasuna: Zaragoza har helt klart underprestert hittil i sesongen. Med et meget sterk stall bør de minst klare UEFA cup plass. Osasuna er et bra hjemmelag, men tilsvarende dårlig bortelag. Jeg tror Zaragoza tar en enkel og grei seier her. Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 26. september 2007 Forfatter Del Skrevet 26. september 2007 (endret) Atheltic Bilbao- Atletico Madrid klokken 21:00 i kveld. Dette er troppen til Atletico: Seitaridis Antonio López. Pernía. Cléber Santana. Forlán. Raúl García. Luis García. Agüero. Maxi Rodríguez. Abbiati. Zé Castro. Reyes. Maniche. Mista. Perea. Pablo Ibáñez. Simão. Leo Franco. Ellers gleder jeg meg til Barcelona- Zaragoza på Nou Camp i kveld. Kampen starter klokken 22:00. Jeg håper også at Betis tar poeng mot Real Madrid imorgen. EDIT: 1-0 til Valencia over Getafe etter 15 minutter. David Silva scoret. Etter keepertabbe. Endret 26. september 2007 av Luis_Garcia Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 (endret) Hva er vitsen med å skrive så mye? De som følger med på spansk fotball har da full kontroll på hvordan kampene går. 7 av 8 poster på 1 side, det må da regnes som spam. Tåpelig, spør du meg. 9527704[/snapback] jeg synst det er bra jeg. bare fortsett å skriv du Endret 26. september 2007 av messi91 Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Det kalles jo spam, og såvidt jeg vet er det ingen her som er for dum til å sjekke liveoppdateringer hvis det er lag de bryr seg om, altså er det meningsløst å legge inn 70 innlegg i hver tråd om stillinger rundt om i verden. Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 27. september 2007 Forfatter Del Skrevet 27. september 2007 Villarreal leder tabellen. Real Madrid vil gå forbi dersom de vinner ikveld. Real Madrid- Real Betis er idag klokken 22:00. Barcelona vant igår 4-1 over Real Zaragoza. Messi var igjen fantastisk. Ronaldinho spilte igjen ikke. Valencia vant igår mot Getafe. David Silva scoret etter keepertabbe, så scoret David Villa et pent mål på en lobb. Getafe fikk en redusering like før slutt. Jeg må si jeg ble imponert over Getafe sin spiss Uche. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå