Gå til innhold

Spansk La Liga 07\08

Luis_Garcia

Anbefalte innlegg

Hvilket lag holder folk med i Spania?

Uansett så blir det en spennende sesong som allerede startet forrige helg. Barcelona har forsterket med Henry, Toure, Milito og Abidal, mens Real Madrid har hentet inn Sneijder, Heinze, Robben, Pepe og Saviola.

Hvem tror folk vinner serien?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forrige runde endte resultatene slik:

Espanyol- Valladolid 0-1

Valencia- Villarreal 0-3

Athletic Bilbao- Osasuna 0-0

Deportivo La Coruna- Almeira 0-3

Mallorca- Levante 3-0

Racing Santander- Barcelona 0-0

Recrativo- Real Betis 0-0

Sevilla- Getafe 4-1

Real Madrid- Atletico Madrid 2-1

Murcia- Real Zaragoza 2-1

Kommende runde( Altså idag) spilles slik:

Almeira- Valencia:

Almeira kommer fra en sterk 3-0 borteseier over Deportivo, mens Valencia skuffet hjemme mot Villarreal og tapte 3-0. Samt Villa og Joaquin ble utvist og soner dermed karantener. Jeg tipper Valencia reiser seg etter skuffelse og tar en sier her.

Barcelona- Athletic Bilbao:

Barcelona klarte bare 0-0 mot Racing forrige runde. Denne uken har det vært ting rundt Barcelona på godt og vondt. De slo Inter 5-0 i en treningskamp, den triste er at Eto er ute i 8 uker. Nå har Barcelona Henry som vil gå rett inn på laget. Jeg tipper dette ender med en 4-0 seier til katalanerne over baskerne.

Getafe- Recrativo:

Getafe fikk to mann utvist i 4-1 tapet mot Sevilla forrige runde. Recrativo på sin side klarte 1-1 mot Betis hjemme. Der Sinama - Pongolle allerede startet målkontoen for denne sesongen. Jeg tipper på 0-0.

Real Betis- Espanyol:

Espanyol skuffet i seriestarten med tapt hjemme mot nyopprykede Valladolid. Betis tok poeng borte mot Recrativo. Jeg tipper på en 1-0 seier til Espanyol der Luis Garcia scorer.

Valladolid- Deportivo:

Valladolid startet sterkt borte mot en vanlgivis bra hjemmelag som Espanyol, mens Deprtivo tapte hele 3-0 hjemme mot Almeira. Jeg tror Valladolid tar 3 poeng her. Dermed 6 på de to første.

Atletico Madrid- Mallorca:

Atletico kommer fra et tap mot byrival Real Madrid. Mens Mallorca tok en 3-0 seier hjemme mot Levante. Atletico har handlet mye i sommer. De blir spådd av mange det laget som kan overaske mest. Jeg tror dette er en kamp som Atletico må og bør vinne for å holde liv om sin drøm om CL spill.

Villarreal- Real Madrid:

Uten tvil rundens toppoppgjør. Villarreal tok en meget sterk seier mot Valencia borte, mens Real Madrid tok en 2-1 seier i byderbyet mot Atletico. Selv håper jeg på en målrik kamp, selvom jeg frykter det kun ender 1-1.

Osasuna- Sevilla:

Sevilla er selvsagt preget av bortgangen til Puerta. Sevilla tok en 4-1 hjemmeseier over Getafe sist, men tapte mot AC Milan på fredag. Uansett så er Sevilla et langt sterkere lag enn Osasuna og bør ta denne.

Lenke til kommentar

Har oddset litt på la liga i dag. Følger ikke så veldig godt med, men håper eg har gjort noen gode valg.. Satset på Valencia, Barca, Real og Espanyol. Noen som tror det kan gå veien? Lurer også på om eg skal satse et større beløp på Real siden oddsen er ganske høy.

Lenke til kommentar
Har oddset litt på la liga i dag. Følger ikke så veldig godt med, men håper eg har gjort noen gode valg.. Satset på Valencia, Barca, Real og Espanyol. Noen som tror det kan gå veien? Lurer også på om eg skal satse et større beløp på Real siden oddsen er ganske høy.

9412250[/snapback]

Real Madrid er jeg ganske usikker på. Villarreal som de møter borte idag, er et meget bra hjemmelag og de slå overaskende Valencia 3-0 forrige helg. Jeg er usikker på Real Madrid sine veine, men jeg håper Real Madrid vinner. Espanyol er jeg også usikker på. De tapte første hjemmekamp i år. Samt de møter vanskelig motstand borte.

Kan fortelle at Barcelona leder 1-0 over Athletic Bilbao. Ronaldinho scoret.

Lenke til kommentar

Resultatene av kampene som startet 19:00

Barcelona- Athletic Bilabao 3-1

Valladolid- Deportivo 2-2

Almeira- Valencia 1-2

Getafe- Recrativo 1-1

Real Betis- Espanyol

Noen overaskelser i disse kampene?

Egentlig ingen, men jeg vil si det var sterkt av Betis å hente opp en 0-2 ledelsen til Espanyol.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...