flanker Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Jeg har lest om lydproblemer på X-FI kort så jeg bli gjerne vite hvilket av disse lydkortene som er best til gaming. Bør jeg velge et disse eller vente på Auzentech X-FI Perlude 7.1? Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 vil ikke anbefale X-fi på grunn av manglende vista støtte Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 vil ikke anbefale X-fi på grunn av manglende vista støtte 9401853[/snapback] For å ikke nevne linux. Og jo, solaris. Også *BSD. Lenke til kommentar
Etern1tyy Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) virker i grunnen fint på vista, har vista & x-fi, kommer litt ann på behov, funker bra til video + musikk, og helt konge på de spillene jeg har prøvd det på: Counter-strike, Enemy-territory, Half-Life 2 og Lost Planet. ikke prøvd den andre og alle X-Fi lydkortene har drivere & støtte for vista, http://us.creative.com/support/downloads/welcome.asp GL & HF Endret 2. september 2007 av Etern1tyy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå