Gå til innhold

modde xbox, hvor selges utstyr på nett?

ecko

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei..

er du fink å lodde?

jeg har duox2 blue som førstevalg vertfall! pga. lett å instalere, har fabrikk bios så det er ikke noe problem, kjører extremt stabilt! kjempe bra chip alt i alt! :)

men har du loddet en del så kansje du skal velge xecuter 3 (jeg sikler veldig etter den) men den koster mye penger og gjør akkurat samme som duo`n jeg har lyst på den pga. front panelet med skjerm... :dribble:

hvilken xbox versjon har du? :hmm:

der er noen nett butikker:

Hammar.no

Modnet.no

og Xunlock.com

(ps. hold deg unna qxl er min erfaring!!) :mad:

bare send en pm hvis du lurer på noe! :thumbup:

Lenke til kommentar

åysan det virker som du kan mye.

må man lodde chippene på plass? går det ikke an på annet vis? jeg tror en kar sa til meg at han bare satt den på plass som et skjermkort eller annet kort.

jeg er ikke noen mester i å lodde, men det har kanskje noe med utstyret å gjøre.

Lenke til kommentar
åysan det virker som du kan mye.

må man lodde chippene på plass? går det ikke an på annet vis?  jeg tror en kar sa til meg at han bare satt den på plass som et skjermkort eller annet kort.

jeg er ikke noen mester i å lodde, men det har kanskje noe med utstyret å gjøre.

9403572[/snapback]

det høres ca. 100 ganger vanskeligere tu enn det egentlig er!!

har du en spiss lodde penn å tynt lodde tinn så er det ikke så vanskelig...

men det første du me finne du er hvilken xbox versjon du har... :hmm:

det finner du ut HER

hvis du ikke har en v1.6 er det enkelt (det første jeg modda var en v1.6 så det er heller ikke så vanskelig) :thumbup:

du er ikke nødt å lodde men uansett hvem du spør kommer de til å si at det er sterkt anbefalt! :)

Endret av A14
Lenke til kommentar

Se om du får tak i essspen her på forumet. Han er behjelpelig med montering av chip mot betaling, og jeg kan anbefale han på det sterkeste.

Det er spesielt et punkt som kan være veldig vanskelig å lodde i xboxen hvis du annser deg selv som nybegynner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...