b-real Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 http://www.escapistmagazine.com/articles/v...Console-Rundown Ah...jeg fant den virkelig fortreffelig ^_^ And now...flame me Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Flott video! Snakket kanskje en smule fort, men herlig likevel Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Video? Hm, er ikke definisjonen av video at der er bevegelige bilder i kombinasjon av lyden? Anyway. Oppsummerte vel egentlig alle 3 konsollene raskt og rett på sak, selv om saken er like overfladisk som en sølepytt på nylagt asfalt. Alt for rask til å oppfatte så mange poeng men men. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 hehe. morsom video Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Fantastisk, vil også anbefale denne fra samme siden, og for all del følg rådet til han! Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Drit morsom video eller slideshow eller WTF det var. Hadde et par halvgode poenger, men alt var satt ordentlig på spissen da. Jeg fikk faktisk med meg alt han sa, men måtte konsentrere meg virkelig da:P For en snakkefart på den mannen Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Hysterisk de der ja, herlig Lenke til kommentar
Aafloey Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Tror ikke fyren som snakka trakk pusten en eneste gang under videoen! Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Han snakket katastrofalt fort, men hadde han snakket normalt hadde jo filmen tatt 1 og en halv time Lenke til kommentar
Amored Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 (endret) "...Zelda, Metroid and Mario..." Også kommer det opp bilder av Link, Samus og SONIC(!)... Edit: Veldig artig video! :!: Endret 1. september 2007 av Amored Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Det la jeg merke til og... Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Så den i går var det vel. Helt genialt bra! Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Hvis han ikke syns det er stor forksjell på BD og DVD så syns jeg synd på synet hans Helt ok video! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Han satt tydeligvis å spillte på to kassa TV`er så da er det jo ikkje så rart Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 "At least we`ll have violence and tits" Utrolig bra satire, den mannen tar jo for seg alt Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Genialt! Bare helt genialt! Utrolig hva man kan få til av en mannsomkansnakkefemtiordperminutt og slideshow. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Utrolig hva man kan få til av en mannsomkansnakkefemtiordperminutt og slideshow. Alltid en slager Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 "...Zelda, Metroid and Mario..."Også kommer det opp bilder av Link, Samus og SONIC(!)... Edit: Veldig artig video! :!: 9403499[/snapback] Kom faktisk opp bilde av Master Chief istedenfor Samus også :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå