-Mr.T- Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Helt vilt. Som om jeg ikke har nok å bruke pengene på allerede ... Lenke til kommentar
Atomics Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Jeg er en stor fan av Mafia, men jeg tror folk bør senke forventingene sine kjapt som F. Dette er en CGI/Show off trailer fra spillet, en "debut" trailer, og det betyr ikke at spillet blir slik (selv om jeg og alle andre i tråden ønsker det over alt annet..) men kan ende opp som enten like bra eller bare litt dårligere. Husk Killzone 2 Teaseren fra E3, og nå som spillet nærmer seg, man kan si at de mente alvor når dem sa dem ville oppnå denne grafikken, men det har dem utvilsomt brukt tid på. Personlig håper jeg at grafikken er nr 2 i spillet, har dårlig erfaring med spill som må ha High End grafikk, de har en tendens til å være korte, alt for korte, og ikke alltid like bra som de kunne ha vært. Det første spillet hadde helt ok grafikk, men gameplayet var "trough the roof"....GTA forvsant fra mine tanker den dagen, og jeg har aldri sett med håpefulle øyne på et GTA spill igjen, fordi Mafia tok visse saker langt videre, noe jeg og alle mine venner som spilte nøt svært mye av. La oss håpe det beste og at dem tar seg god tid for å skape et godt produkt folkens! En gang i 08, senest 09 ser vi vil spillet, og gir dem heller tid, enn å se et dårlig resultat! Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 (endret) Jeg har gode erfaringer med mange spill med god grafikk jeg, og jeg ser ikke hvordan høyoppløselige teksturer og nice grafikk skal hindre dem i å lage en lang storyline. Og der Killzone viste en 100% CGI trailer, som hadde lite med spillutviklingen å gjøre, ser denne traileren mer ut til å være gameplay, spesielt den bord-scenen. gleder meg til å se ingame shots! EDIT:merk at jeg snakker om den første E3 traileren av killzone her, ikke de nye. Endret 5. september 2007 av -sparks- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå