Gjest anis Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 spørsmålet er som tittelen: kukost? hvordan ser det ut? Lenke til kommentar
DoktorOffline Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Som det vakraste i verda. Dvs. en blanding av ost, dasspapir, sæd, svette og piss. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Godt skildret! Kan du ikke bare la være å vaske snurrebassen i noen uker da? Så får du se det live! Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 oi! takk for hjelp... trodde det var noe som fotsopp eller noe såntXD Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 (endret) http://en.wikipedia.org/wiki/Smegma Helt nederst er flere linker til bilder av både kvinnelige og mannlige kjønnsorganer hvor kukost har utviklet seg. Har ikke sett på dem selv, men tipper de er ganske nasty. Edit: ADVARSEL! Bildene er vistnok helt jævlige! Så ikke kikk med mindre du virkelig tror du er klar for å se noe slikt. Endret 31. august 2007 av LunarPoet Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Kvinner har vel helst ikke kukost Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 (endret) http://en.wikipedia.org/wiki/Smegma Helt nederst er flere linker til bilder av både kvinnelige og mannlige kjønnsorganer hvor kukost har utviklet seg. Har ikke sett på dem selv, men tipper de er ganske nasty. 9401367[/snapback] Den linken der var jo reineste "House of horror", jo! Kukost er helt vanlig talg, som skal smøre under forhuden. Talg kommer fra talgkjertlene som er noen små prikker som sitter "under" penishodet - gjerne mange av de. Om du ikke vasker det bort, blir det en fin blanding ála det DoktorOffline skildrer. Derfor: Helt vanlig, men for guds skyld, PERSONLIG HYGIENE! edit: eller...? Endret 31. august 2007 av Melkekartong Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Kvinner har vel helst ikke kukost 9401401[/snapback] Når jeg er ferdig med de, så Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 FYSJAMEI! Jeg MÅTTE jo driste meg inn på de bildene da... Den ene "jentetissen" så ut som et uvær... Helt vrengt og nasty.. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Jeg måtte jo også se på bildene da.... Takk for i dag. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 (endret) Kvinner har vel helst ikke kukost Kukost er slang for 'smegma'. Og smegma er noe som kvinner også får hvis de ikke vasker seg ofte nok. Morsom trivia som stod på Wikipedia: The word "smegma" is one of the most popular words searched for on the World Wide Web. According to a report of the DICT development group,[7] which runs dictionary servers on the Internet, in a several-month period in which over 3 million requests for definitions of words were submitted to their servers, of 100,000 words requested and found in their dictionaries, "smegma" was number 180 in frequency or popularity, i.e. it was in the upper one-fifth of one percent in popularity. Endret 31. august 2007 av LunarPoet Lenke til kommentar
JFM Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 jeg så også på bildene. det er ikke noe jeg er glad for Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå