Gå til innhold

Billig PC til mor

Anbefalte innlegg

Min mor er for tiden ute etter ny PC, etter at hun, etter tre år, har innsett at den gamle ikke kan repareres(lynnedslag).

Har sagt mange ganger at Elkjøp er FY å kjøpe uansett, og nå virker det som det har sklidd inn. Men trenger tips til hvilken jeg bør anbefale. Selv mener jeg at når prisen er så lav som hun vil ha(<5k) er Dell et godt valg, fordi de virker.

Maskina skal være uten skjerm(19" fra 2003 er bra nok), og kun brukes til surfing, epost-lesing og andre enkle oppgaver.

Noen synspunkter?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Min mor er for tiden ute etter ny PC, etter at hun, etter tre år, har innsett at den gamle ikke kan repareres(lynnedslag).

Har sagt mange ganger at Elkjøp er FY å kjøpe uansett, og nå virker det som det har sklidd inn. Men trenger tips til hvilken jeg bør anbefale. Selv mener jeg at når prisen er så lav som hun vil ha(<5k) er Dell et godt valg, fordi de virker.

Maskina skal være uten skjerm(19" fra 2003 er bra nok), og kun brukes til surfing, epost-lesing og andre enkle oppgaver.

Noen synspunkter?

9401274[/snapback]

hva med denne?

http://www.netshop.no/aspx/cart/konfig.aspx?plid=47638

blir ferdig satt sammen og testet av netshop..

Lenke til kommentar
Syns ikke den der var spesielt bra.

9401477[/snapback]

halloooo, datamaskinen skal kjøre : surfing, epost-lesing og andre enkle oppgaver

da er den datamaskinen ypperlig :)

9402486[/snapback]

Prismessig.

9402534[/snapback]

joda, men han sa jo: <5k..så den dere koster rundt 4k, og kommer på sirka 5k ferdig levert.

Lenke til kommentar
Selv om maskinen ikke trenger å være så rask, så regner jeg med at du er intressert i å skaffe maskin til moren din som holder en stund. Synes denne er fin jeg:

http://datakjeden.no/indexinfo.asp?bID=&ar...ilbudspris=true

9404871[/snapback]

Den så brukbar ut, ja. Hun er av typen "trenger ikke noe bra, men den skal IKKE være treg", dvs at den egentlig skal være ganske bra. Skal foreslå den, og se hva som skjer :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...