Gå til innhold

Teamkill i CS 1.6

Anbefalte innlegg

Cliffe sa at i 1.6 vil du få 3 frags for å defuse bomba. Det som blir litt gøy på servere med friendlyfire ON, er at når du dreper en på laget som prøver å defuse bomba så får du -1 i frags, men når du da begynner å defuse selv etter at han døde, så får du +3 poeng, altså defusefriendlyfire = +2 poeng!

Er jeg ikke smart? ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
1. spørs om folk gidder å vente en hel runde bare fordi de vil ha 2 safe frags.. når alt går som det skal i rundene jeg spiller, får jeg mellom 5-10 kills.

Mellom to lag som er helt jevne vil jo den gjennomsnittelig spiller bare få en frag i runden da. Så noen vil sikkert prøve seg, men tror ikke det vil affisere meg særlig på de serverene jeg henger.

AtW

Lenke til kommentar

En ting som irriterer meg litt angående bomba, når man blir sprengt i fillebiter av en svær pakke C4 så blir ikke det markert som en death. wtf er det for no? Du dør mer av en ladning C4 enn et AWP skudd i hode...

Resultatet er at statshorer gjør alt de kan for ikke å bli skutt, men å stå rett ved en ladning C4, det er helt ok :

IRL så hadde jeg hvertfall gjort et forsøk på å komme unna...

Lenke til kommentar
En ting som irriterer meg litt angående bomba, når man blir sprengt i fillebiter av en svær pakke C4 så blir ikke det markert som en death. wtf er det for no? Du dør mer av en ladning C4 enn et AWP skudd i hode...

Resultatet er at statshorer gjør alt de kan for ikke å bli skutt, men å stå rett ved en ladning C4, det er helt ok :

IRL så hadde jeg hvertfall gjort et forsøk på å komme unna...

Synes egentlig det er en bra funksjon, så slipper man i det minste at nevnte statshorer stikker fra bomba i like stor grad. Ikke noe er mer irriterende enn å plante og dø mens du forsvarer bomba, og se at ct defuser, fordi en eller annen gjøk på t har stukket av fra bomba.

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...