1234asdf1234 Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Cliffe sa at i 1.6 vil du få 3 frags for å defuse bomba. Det som blir litt gøy på servere med friendlyfire ON, er at når du dreper en på laget som prøver å defuse bomba så får du -1 i frags, men når du da begynner å defuse selv etter at han døde, så får du +3 poeng, altså defusefriendlyfire = +2 poeng! Er jeg ikke smart? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Nei, du er en tkende tosk. Man tker ikke med vilje. Lenke til kommentar
1234asdf1234 Skrevet 17. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2003 du misforsto, for når man TKer defusern kan du defuse selv og få poeng for det skjønner? Lenke til kommentar
Laka Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Jeg skulle dengt deg i CS - det hadde du fortjent. Det handler om lagspill! Lenke til kommentar
Lch Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 skjønner? Ja, men man tker fortsatt ikke med vilje. Lenke til kommentar
1234asdf1234 Skrevet 17. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2003 Nei' date=' du er en tkende tosk. quote'] uansett, jeg tker ikke, jeg bare sa hva som kan hende Lenke til kommentar
Gatts Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 første jeg tenkte på også kommer til å bli et stor problem public tror jeg, men jeg regner med at det blir tatt vekk Lenke til kommentar
1234asdf1234 Skrevet 17. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2003 Nei, du er en tkende tosk. Man tker ikke med vilje. poenget er at folk kommer til å begynne med TK med vilje! skjønner? de får poeng da vettu, de defuser isteden for han andre Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 1. spørs om folk gidder å vente en hel runde bare fordi de vil ha 2 safe frags.. når alt går som det skal i rundene jeg spiller, får jeg mellom 5-10 kills. 2. en god admin vil slå meget hardt ned på teamkilling. Lenke til kommentar
Biera Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Jaada... kommer til å bli like vanlig som å drepe teammates med gisler for å kunne berge dem selv. Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Folk som er så opptatt av stats burde ikke ha lov til å spille CS. Finn dere et annet gammelt spill å spille, og la skikkelige folk spille CS i fred! Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Folk som er så opptatt av stats burde ikke ha lov til å spille CS. Finn dere et annet gammelt spill å spille, og la skikkelige folk spille CS i fred! enig2k :google: :google: :google: Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 1. spørs om folk gidder å vente en hel runde bare fordi de vil ha 2 safe frags.. når alt går som det skal i rundene jeg spiller, får jeg mellom 5-10 kills. Mellom to lag som er helt jevne vil jo den gjennomsnittelig spiller bare få en frag i runden da. Så noen vil sikkert prøve seg, men tror ikke det vil affisere meg særlig på de serverene jeg henger. AtW Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Dvs. 90% av de som spiller... Bedre i gamledager *sukk* Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 En ting som irriterer meg litt angående bomba, når man blir sprengt i fillebiter av en svær pakke C4 så blir ikke det markert som en death. wtf er det for no? Du dør mer av en ladning C4 enn et AWP skudd i hode... Resultatet er at statshorer gjør alt de kan for ikke å bli skutt, men å stå rett ved en ladning C4, det er helt ok : IRL så hadde jeg hvertfall gjort et forsøk på å komme unna... Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 En ting som irriterer meg litt angående bomba, når man blir sprengt i fillebiter av en svær pakke C4 så blir ikke det markert som en death. wtf er det for no? Du dør mer av en ladning C4 enn et AWP skudd i hode... Resultatet er at statshorer gjør alt de kan for ikke å bli skutt, men å stå rett ved en ladning C4, det er helt ok : IRL så hadde jeg hvertfall gjort et forsøk på å komme unna... Synes egentlig det er en bra funksjon, så slipper man i det minste at nevnte statshorer stikker fra bomba i like stor grad. Ikke noe er mer irriterende enn å plante og dø mens du forsvarer bomba, og se at ct defuser, fordi en eller annen gjøk på t har stukket av fra bomba. AtW Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 IRL så hadde jeg hvertfall gjort et forsøk på å komme unna... jammen, terror er jo religiøse fanatikere, og dør mer enn gjerne for saken.. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 IRL så hadde jeg hvertfall gjort et forsøk på å komme unna... jammen, terror er jo religiøse fanatikere, og dør mer enn gjerne for saken.. Lol Sant nok det, hvertfall i dag hehe Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 err, nei...hvis du tror alle terrorister er det pga tro, må du nok "tro" () omigjen Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 faen, jeg hater tk's Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå