firkantsopp Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Jeg har hørt noen si at hvis man lukter på bæsj, for eksempel på dass etter at forrige person nettopp var inne, så får man litt av bæsjen til vedkommende inn i systemet sitt. Æsj, for en ufyselig tanke! Er det sant?? Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Lukt er jo molekyler fra den gjenstanden som lukten oppsto fra, så ja, du får jo "bæsj"-molekyler i deg når du snuser opp den vonde lukten. Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Som passasjer på gamle NSB-vogner med åpne toalett (innholdet ble skylt rett ned på skinnegangen) så kunne man av og til kjenne en skarp eim av et eller annet inne i toget. Dere som husker den tiden husker nok også at man aldri så ekskrementer eller dopapir langs skinnegangen, unntatt inne på stasjonsområdene (der toget gikk saktere). På grunn av fartsvinden ble nemlig alt som ble skylt ut av toalettet pulverisert i luftstrømmen langs toget, og denne tåka drev bakover langs togsettet og trakk inn gjennom lufteventiler og åpne vinduer ... Heldigvis har NSBs moderne togsett fått lukkede toalettsystemer som oppbevarer avføringen i tanker i togsettet. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Ble litt avsporing dette så tilbake til spørsmålet: Hadde jeg vært trådstarter hadde jeg forsøkt å slutte å lukte på andres avføring... Vet det høres tøft ut men sånn er livet Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Det er en flytende overgang mellom bæsj og fis. Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Det er en flytende overgang mellom bæsj og fis. Diaré? Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Det er en flytende overgang mellom bæsj og fis. Enig med Isbilen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå