Gå til innhold

mamma trenger ny data

Rasks

Anbefalte innlegg

Moren min er på utkikk etter ny data til maks 7000kr (inkl. frakt).

Hun er lærer og kommer til å flytte maskinen litt mellom jobb og hjemme. Maskinen må ikke være altfor tung, men trenger ikke være ultralett og liten, og den bør ha minst 5 års "levetid" uten at den begynner å svikte.

Hun trenger en middels rask maskin (enkel spilling, ikke noe ekstreme saker), antakeligvis 2Gb RAM, og over 100Gb harddisk, helst Intel Core (2) Duo (centrino). WLAN, blåtann, minst 3 usb porter.

Endret av Rasks
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

har kjøpt denne til moren min

HP Pavillion dv6287eu

det er en dual core, med blåtann og Wlan, 3 usb porter, 160GB hd

mammaer bryr seg ikke om det er Intel eller Amd

hun trenger heller ikke 2GB ram til word

holder en stund i framtiden og mammaer liker design :thumbup:

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar
Moren min er på utkikk etter ny data til maks 7000kr (inkl. frakt).

Hun er lærer og kommer til å flytte maskinen litt mellom jobb og hjemme. Maskinen må ikke være altfor tung, men trenger ikke være ultralett og liten, og den bør ha minst 5 års "levetid" uten at den begynner å svikte.

Hun trenger en middels rask maskin (enkel spilling, ikke noe ekstreme saker), antakeligvis 2Gb RAM, og over 100Gb harddisk, helst Intel Core (2) Duo (centrino). WLAN, blåtann, minst 3 usb porter.

9401093[/snapback]

Som du ser av forslagene til flyndrefjes og NIrD finnes det nok av alternativer med ytelsesnivået og i prisklassen du er ute etter, men å få en ultraportabel laptop til den prisen kan du bare glemme. 5 års levetid kan du pine ut av en laptop, men ikke regn med at batteriet holder så lenge. Med en slik forventet levetid bør du også vurdere en form for garanti-oppgradering, og det er heller ikke gratis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...