Nissen Skrevet 2. januar 2002 Del Skrevet 2. januar 2002 Hei! Jeg skulle gjerne vite hvordan vi kan få fram hvor mange fps vi kjører på i f.eks Quake III Arena, CS, RCTW, Red Faction og Serious Sam (visst det går). Hvordan får vi det fram? Mvh Nissen Lenke til kommentar
nekroz Skrevet 2. januar 2002 Del Skrevet 2. januar 2002 http://forum.gamer.no/viewtopic.php?topic=...c=8187&forum=52 Prøv å let litt litt rundt på nettet før du spør på et forum... [ Denne Melding var redigert av: nekroz på 2002-01-02 21:37 ] Lenke til kommentar
trøls Skrevet 2. januar 2002 Del Skrevet 2. januar 2002 Herregud, det er vel bare å prøve seg frem? Jeg husker fortsatt at jeg fant ut fps-kommandoen for HL på første forsøk! Lenke til kommentar
AntifA Skrevet 2. januar 2002 Del Skrevet 2. januar 2002 Vel, rtcw er bygd rundt q3 grafikkmotoren, så de aller fleste kommandoene er helt lik. /cg_drawfps /cg_drawgun /cg_crosshairsize /s_mixahead (Sett den til 0.09 for fps boost :smile:) /com_maxfps /r_picmip (Har den på 5 i q3) Gidder ikke liste opp flere.. Let etter noen guider til q3 på internett så finner du nok mye som funker bra til rtcw. http://nql.fps-gamers.com <-- Det norske q3 miljøet sin eminente webside. Noen guider der... :smile: Cs ser det ut som du bare må slutte med.. :smile: Lenke til kommentar
Nissen Skrevet 3. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2002 Visst det er så lett og enkelt å finne ut, hvorfor kan dere ikke bare si det da, Herregud! Jeg har ikke funnet ut hvordan vi får fram fps'ene i cs, Red Faction, Hitman, Serious Sam og Black & White. (Jeg er ikke sikker på om det i det hele tatt er mulig i alle disse spilla, men det er iallefal mulig i noen av de.) _________________ Jeg har 132 fullversjon spill, 3 originale hehe... Mvh Nissen Lenke til kommentar
nekroz Skrevet 3. januar 2002 Del Skrevet 3. januar 2002 FPS på Serios Sam: trykk på F1 og skriv /hud_iStats=1 CS: CL_showfps 1 eller Net_graph 1, 2 eller 3. Lenke til kommentar
trøls Skrevet 3. januar 2002 Del Skrevet 3. januar 2002 Skriv dnrate for å vise oppdateringsfrekvensen i Duke Nukem 3D... Lenke til kommentar
Nissen Skrevet 5. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2002 takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå