Rescue me Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Min far bor langt ute på landet og min mor i byen. Går på skole og bor mest i byen, men kan jeg bruke adressen til far som hjemmeadresse og da få borteboerstipend. Skal bo på hybel da. Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Det er bare til å søke... Bruk far din adresse så får du sikkert bortebuarstipend og Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 31. august 2007 Forfatter Del Skrevet 31. august 2007 Det er bare til å søke... Bruk far din adresse så får du sikkert bortebuarstipend og 9401102[/snapback] Det skal jeg da . Hvor mye vil jeg ca få da? Faren min har veldig lite penger. Han er student og jobber veldig lite utenom (litt oversetting). Moren min har heller ikke så veldig god lønn. 240 000 i året. De er skilt og jeg har 2 søsken. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 31. august 2007 Forfatter Del Skrevet 31. august 2007 Det er bare til å søke... Bruk far din adresse så får du sikkert bortebuarstipend og 9401102[/snapback] Det skal jeg da . Hvor mye vil jeg ca få da? Faren min har veldig lite penger. Han er student og jobber veldig lite utenom (litt oversetting). Moren min har heller ikke så veldig god lønn. 240 000 i året. De er skilt og jeg har 2 søsken. Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Du får ca. 3000 i bortebuarstipend og så kommer det litt her og litt der... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå