Gå til innhold

Gamerz.no noen som har handlet der siste tiden ?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Noen som har handlet noe av dette firmaet siste tiden ? Bestilte en ting der for noen dager siden men ser ingen forandring på ordrestatus. Sto att varen var på lager.

Kikket litt på nettet og det viser seg att folk har problemer med å få kontakt med noen der. Noen som har erfaringer ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sorry for bumping av gammel tråd.

Gamerz.no oppgis som en underavdeling av Nordic Data.

Nordic Data er et enkeltmannsforetak registrert i Bjorbekk, som jo er nærme Arendal, ser det derfor naturlig at dette eiermessig er samme "selskap".

 

Når jeg da ser på siste års regnskap og kredittvurdering så ville jeg styrt LANGT unna noen som helst handel med dette "selskapet"...

 

Tilogmed Statens Lånekasse har hatt en utleggsforretning med dette selskapet, de har en forliksrådsdom og et utall inkassosaker liggende.

 

Hvis ingen andre har noen innvendinger vill jeg absolutt anbefalt å kansellere ordren og legge den inn et sted du vet du kan stole på.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
STYR LANGT UNNA NORDIC DATA/GAMERZ.NO!

Jeg har forsøkt å få kontakt med de på både telefon og mail, men får ikke svar.

 

Grunnen til at jeg forsøker å få tak i dem er for å få kansellert ordren min.

 

T

9618672[/snapback]

 

 

Pleier å bruke www.Gamezone.no for spill, dem er litt treige noen ganger men ellers har ikke hatt noen problemer hos dem.

Lenke til kommentar
Sorry for bumping av gammel tråd.

Gamerz.no oppgis som en underavdeling av Nordic Data.

Nordic Data er et enkeltmannsforetak registrert i Bjorbekk, som jo er nærme Arendal, ser det derfor naturlig at dette eiermessig er samme "selskap".

 

Når jeg da ser på siste års regnskap og kredittvurdering så ville jeg styrt LANGT unna noen som helst handel med dette "selskapet"...

 

Tilogmed Statens Lånekasse har hatt en utleggsforretning med dette selskapet, de har en forliksrådsdom og et utall inkassosaker liggende.

 

Hvis ingen andre har noen innvendinger vill jeg absolutt anbefalt å kansellere ordren og legge den inn et sted du vet du kan stole på.

9430943[/snapback]

 

Hvor har du fått tak i den informasjonen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...