ElmoDude Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Hei! Noen som har handlet noe av dette firmaet siste tiden ? Bestilte en ting der for noen dager siden men ser ingen forandring på ordrestatus. Sto att varen var på lager. Kikket litt på nettet og det viser seg att folk har problemer med å få kontakt med noen der. Noen som har erfaringer ? Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Sorry for bumping av gammel tråd. Gamerz.no oppgis som en underavdeling av Nordic Data. Nordic Data er et enkeltmannsforetak registrert i Bjorbekk, som jo er nærme Arendal, ser det derfor naturlig at dette eiermessig er samme "selskap". Når jeg da ser på siste års regnskap og kredittvurdering så ville jeg styrt LANGT unna noen som helst handel med dette "selskapet"... Tilogmed Statens Lånekasse har hatt en utleggsforretning med dette selskapet, de har en forliksrådsdom og et utall inkassosaker liggende. Hvis ingen andre har noen innvendinger vill jeg absolutt anbefalt å kansellere ordren og legge den inn et sted du vet du kan stole på. Lenke til kommentar
Tetanus Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) STYR LANGT UNNA NORDIC DATA/GAMERZ.NO! Jeg har forsøkt å få kontakt med de på både telefon og mail, men får ikke svar. Grunnen til at jeg forsøker å få tak i dem er for å få kansellert ordren min. T Endret 2. oktober 2007 av Tetanus Lenke til kommentar
KeyStroke Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 STYR LANGT UNNA NORDIC DATA/GAMERZ.NO!Jeg har forsøkt å få kontakt med de på både telefon og mail, men får ikke svar. Grunnen til at jeg forsøker å få tak i dem er for å få kansellert ordren min. T 9618672[/snapback] Pleier å bruke www.Gamezone.no for spill, dem er litt treige noen ganger men ellers har ikke hatt noen problemer hos dem. Lenke til kommentar
TonyMontana Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Sorry for bumping av gammel tråd.Gamerz.no oppgis som en underavdeling av Nordic Data. Nordic Data er et enkeltmannsforetak registrert i Bjorbekk, som jo er nærme Arendal, ser det derfor naturlig at dette eiermessig er samme "selskap". Når jeg da ser på siste års regnskap og kredittvurdering så ville jeg styrt LANGT unna noen som helst handel med dette "selskapet"... Tilogmed Statens Lånekasse har hatt en utleggsforretning med dette selskapet, de har en forliksrådsdom og et utall inkassosaker liggende. Hvis ingen andre har noen innvendinger vill jeg absolutt anbefalt å kansellere ordren og legge den inn et sted du vet du kan stole på. 9430943[/snapback] Hvor har du fått tak i den informasjonen? Lenke til kommentar
Stream Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Jeg har tidligere handlet uten problemer hos både Gamerz.no og Nordic Data, men det er sikkert 3-4-5 år siden nå. Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Hvor har du fått tak i den informasjonen? 9623074[/snapback] Ser ikke helt poenget men til info så bruker jeg Dun & Bradstreet for kredittvurdering. Lenke til kommentar
TonyMontana Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Hvor har du fått tak i den informasjonen? 9623074[/snapback] Ser ikke helt poenget men til info så bruker jeg Dun & Bradstreet for kredittvurdering. 9625085[/snapback] Bare lurte på om du hadde fått informasjonen gjennom et kredittselskap eller om du hadde den informasjon fra en allmenn kilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå