Gjest Slettet+19283741 Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 (endret) Jeg skal installere win vista på nytt. Jeg har en dell pc med en reinstallerings-cd. Hvordan installerer jeg vista på nytt? På xp var det veldig lett, der hadde jeg en cl 56. Alt jeg gjorde var å putte xp cd'en i pc'en, restarte og trykke på knappen c. Da kunne jeg installere xp på nytt. Hvordan gjør man det på vista? Leif er skutt Endret 31. august 2007 av Slettet+19283741 Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Samme måte. Putt i DVD plata og følg anvisningene på skjermen. Trykk en tast når du får en beskjed om du vil boote fra Vista DVDen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Funker ikke. Jeg får ikke muligheten til å formatere og slette ev partisjoner slik jeg gjorde på xp. Jeg har 2 partisjoner på den. En som dell har satt opp, og en som vista og alt mulig annet er på. Jeg vil slette alt, og lage en som bruker all plassen. Men det går altså ikke. Og når jeg prøvde å installere xp igjen, fikk jeg en mld om at det ikke gikk an.. Vista må være tidenes værste operativsystem på å være tungvindt og tregt! Lenke til kommentar
teveslave Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Ta en titt her: http://forum.notebookreview.com/showthread.php?t=157838 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå