Fat_Board Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 (endret) Hei jeg har lett litt rundt på nette for å finne den THX rekalmen som går på kinoen i disse dager (gjorde det før?). Det er den der hvor man har masse uttak fra forskjellige filmer slik som den ifra Tilbake til fremtiden "1,21 gigawatts!" og etterfulgt av Pulp fiction sin, kommer ikke på det akkurat nå, men det er det som Samuel L. jackson sier hver gang han skal drepe noen i den filmen. Som sagt har jeg ikke greid å finne denne filmen. Har lett litt rundt. Lastet ned THX instillings DVDer til lyd og bilde anlegg. Men finner ingenting. Har sjekket på THX.com etc. Lurte på omm kanskje noen av dere hadde funnet den og ville linke den til meg. Vennlligst i 5.1 format. Da det blir det tøffeste. Håper at noen har funnet det! På forhånd takk! Hilsen Fat_Board Endret 4. september 2007 av Fat_Board Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 THX innstilligner?? THX er en sertifisering ikke en dekoder osv... Lenke til kommentar
Fat_Board Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 Det var en DVD som man kunne kjøpe (kremt lastet den ned). Der kunne man stille inn tven og lyd anlegget for å få optimalisert THX lyd og bilde. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 å ja, en kalibrerings DVD. De hadde det på ljudia før hvertfall http://www.ljudia.no/ Lenke til kommentar
Fat_Board Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 Det er ikke det jeg trenger. Jeg bare leter etter den THX reklamen som går på kino nå. Står beskrevet over hva som er i den. Men greier ikke å finne den. Synes den er fetere enn de andre filmene som THX har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå