vbjornevik Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Hei. Nettopp snopt meg ny båt! Skal hentes neste søndag ferdig polert og bunnsmørt. Fikk også med båthenger som kostet 22K ny. http://finn.no/finn/boat/object?finnkode=10884905 Hva mener dere? Ble litt glad nå, små måtte briefe litt Lenke til kommentar
Espen-kun Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 (endret) Veldig fin båt^^ så ut som den gikk veldig fint i vannet EDIT: hilsen Espcoke på biip xD Endret 31. august 2007 av Espen-kun Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 31. august 2007 Forfatter Del Skrevet 31. august 2007 Heh. Takk skal du ha Ja, tror den går meget godt i vannet. Jeg likte også veldig godt den løsningen med at konsollen kan vippes opp Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Gratulerer med ny båt Drev faktisk å tittet på white shark vi å den gangen vi skulle ha skjærgårdsjeep, før den båten har nå. Stødige gode båter hvertfall. Liker utseende på white shark båtene. Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 1. september 2007 Forfatter Del Skrevet 1. september 2007 TakkTakk Noen andre som har synspunkter? Lenke til kommentar
Fugitive Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 TakkTakk Noen andre som har synspunkter? 9404014[/snapback] Det er en utrolig nydelig skjærgårdsjeep! det er det ingen tvil om Men synes det burde vært større motor, så en slik en med 2*225 hk her om dagen Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 1. september 2007 Forfatter Del Skrevet 1. september 2007 På bare 17 fot? Det tror jeg ikke Har litt lyst på 90-hester, men vet ikke om den tåler det.. Er begrensinger på hva jeg har råd til også Lenke til kommentar
Fugitive Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 På bare 17 fot? Det tror jeg ikke Har litt lyst på 90-hester, men vet ikke om den tåler det..Er begrensinger på hva jeg har råd til også 9404953[/snapback] På bare 17 fot ja Har sett den ett par ganger, så kan ta ett bilde hvis jeg ser den en gang til Penger begrenser mye det... Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 1. september 2007 Forfatter Del Skrevet 1. september 2007 Er bare 14, så synes den er bra nok som den er Lenke til kommentar
Fugitive Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Er bare 14, så synes den er bra nok som den er 9405069[/snapback] Og du er klar over hvor mye annet du kan få for 149.000kr? Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 1. september 2007 Forfatter Del Skrevet 1. september 2007 Ja, det vet jeg. Pappa sine penger, og det måtte også passe hannes behov for "liten" båt. Garn/teiner, matrialfrakting (mindre "doser") osv. ellers hadde det blitt en helt annen båt tror jeg Lenke til kommentar
Fugitive Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Ja, det vet jeg. Pappa sine penger, og det måtte også passe hannes behov for "liten" båt. Garn/teiner, matrialfrakting (mindre "doser") osv. ellers hadde det blitt en helt annen båt tror jeg 9405391[/snapback] ahh, det forklarer en god del Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 1. september 2007 Forfatter Del Skrevet 1. september 2007 Stemmer det Noen andre synspunkter? Lenke til kommentar
jammi Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 WTF?! Er du 14 år og har båt til 140.000 kr?! Helt sinnsykt spør du meg.. At faren din gidder å betale det er ennå sykere. Jeg får ikke 5 øre til båt engang.. Lenke til kommentar
Fugitive Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 WTF?! Er du 14 år og har båt til 140.000 kr?! Helt sinnsykt spør du meg.. At faren din gidder å betale det er ennå sykere.Jeg får ikke 5 øre til båt engang.. 9408671[/snapback] Det er vell heller en familie båt som vbjornvik for lov til å bruke Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 På bare 17 fot? Det tror jeg ikke Har litt lyst på 90-hester, men vet ikke om den tåler det..Er begrensinger på hva jeg har råd til også 9404953[/snapback] På bare 17 fot ja Har sett den ett par ganger, så kan ta ett bilde hvis jeg ser den en gang til Penger begrenser mye det... 9405031[/snapback] Tviler sterk på at det var 17 foteren du så, tror mer det var en 245 på 24 fot En slik en kansje? bare med litt større motorer da Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 2. september 2007 Forfatter Del Skrevet 2. september 2007 WTF?! Er du 14 år og har båt til 140.000 kr?! Helt sinnsykt spør du meg.. At faren din gidder å betale det er ennå sykere.Jeg får ikke 5 øre til båt engang.. 9408671[/snapback] Det er vell heller en familie båt som vbjornvik for lov til å bruke 9408955[/snapback] Både og.. Jeg får liksom ikke pengene når vi selger den, men jeg blir brukeren. Vi har en annen båt som "familiebåt" Så jeg er egentlig ikke eieren sånn sett, men jeg blir den som bruker den, og må passe på den + bensin Tror pappa skal kjøpe Nord Star Patrol 24 til familiebåt (som jeg skal få bruke til butikken av og til ) Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Grattis med ny båt, blir vel litt forskjell fra hurrycanen det Motoren som står på en en ficht ram injection vis ikke jeg tar feil, dette er en motor med både gode og dårlige sider, den er forgjengeren til e-tec, og har grovt sett mange fellestrekk med den, den har den nogenlunde samme, vannkjølte hjernen som e-tec har. Dette er på en måte en tidlig versjon av en e-tec, og disse motorene hadde av den grunn noen "barnesykdommer" Men når de først går, så går de veldig bra, og jeg regner med at har det ikke vært noen omfattende reperasjoner på motoren, har du fått et bra eksemplar Personlig liker jeg ikke de store white sharkene, men denne synes jeg så veldig fin ut, passe størrelse og fint design Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 2. september 2007 Forfatter Del Skrevet 2. september 2007 Takk Fyren vi kjøpte den av sa at det ikke hadde vært noen problemer med motoren Jeg liker heller ikke de store white sharkene, men denne synes jeg var passe størrelse, og hadde noen fine detaljer. Har heller aldri sett noe lignende med at man kan vippe opp hele styrekonsollen. Det virket genialt Lenke til kommentar
Zyke Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Veldig fin båt! Kunne tenkt meg en sånn en selv Gratulere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå