Gå til innhold

Hvor er PS3 billigst?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noe problem å få tak i en PS3? tenkte jeg skulle ta turen ut imorgen å se om jeg finner en.

 

Har elkjøp, ebgames og en del spaceworld butikker ikke så alt for langt unna, så det burde vel ikke være så alt for vanskelig å oppdrive?

 

 

 

Edit: Var på elkjøp på lørenskog, kosta meg 5895kr eller noe for den starter packen, 2spill og 1 ekstra kontroll.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Vurderer og kjøpe ps3 i morra.. :dribble:

Hvordan er det med soner og greier på ps3?

 

Har jeg forstått det riktig at det ikke er soner på spillene og BR-filmer

og soneinndelingen fungerer som normalt på vanlig dvd??

 

vet dette er feil sted og poste men gadd ikke starte en ny tråd bare for dette.. ;)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

PS3 pakka er lik for hele Europa og alle buttikk kjeder har da sefølgelig den samme pakka. Dette er uten tvil en meget god pris for øyeblikket. Prisen vil variere veldig lite fordi markedet er veldig presset og buttikkene tjener mer eller mindre ingen penger på PS3 i dag. PS3 salget har også gått veldig bra iføle Sony med 5.5 milioner solgte på verdensbasis, noe som er bedre enn PS2 i samme periode.

Lenke til kommentar

Halloi,

 

var innom Sony's egne sider for å få litt oppdatering.

 

Der påståes det at den eksisterende pakken med 60gB, ekstra Sixaxis og 2 spills skal koste fra 4999,-

http://no.playstation.com/ps3/news/article...-sett-f%C3%B8r/

 

Det har ikke lyktes meg å finne noe billigere en SIBA's 5299,- , noen som har tips ?

(Vet at det ikke akkurat er formuer i forskjell, men tre hundre spenn er nok til en fjernkontroll.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...