scoop3x Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Hei, jeg skal kjøpe meg nye bærbar pc, lurte på om det var noen som kunne anbefale, jeg skal betale rundt 9000,- kr Takker for alle svar =) Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Hva ligger Acer 6463 og modellene rundt den serien der i pris da? Veldig bra ytelse, stor, tøff og kraftig med massevis av innhold. 6282 er en Acer Modell som har høy ytelse og kvalitet i forhold til prisen. Du har mange PC-er du kan få til rundt 9000 kroner. Du må kanskje også fortelle litt hva du er ute etter... - Hva skal du bruke PC-en til? - Surfing og Internett? Kjøp deg en laptop til 6000 kroner i stedet. Lenke til kommentar
Eirichr Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Kunne vært kjekt om du kunne skrevet litt mer om hva du skal bruke til og sånt, og kanskje sett litt rundt på forumet siden den er tusenvis av slike poster... Men uansett du kan jo sjekke Dell Vostro 1500 Hvis du setter ned garantien til ett år så vil prisen inkl. mva. være rundt 9000 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå