Fnix Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Jeg er på jakt etter to programmer som er kanskje litt utenom det vanlige. Klarer ikke å finne noe men jeg kan ikke skjønne hvorfor de ikke skal eksistere heller. Det ene programmet må man kunne legge inn nummer på og mobilen vil automatisk avvise samtaler fra dette nummeret. Altså 'legge på røret' eller noe i den duren før brukeren merker noe, slik at motparten som ringer bare får et opptatt. Alt skal skje lokalt på mobilen, men jeg bør kunne helst se i loggen at det er ringt. Ja, jeg er svært plaget av telefonselgere og markedsundersøkelser. Det andre programmet må være en telefonkatalog på mobilen som automatisk slår opp nummeret som ringer og legger ved den informasjonen når man ser at det ringer. Ganske enkelt får å vite hvem som ringer. Ja, det ville vært noen opplysningstjenester som ville gått dunken, men hva med å legge det inn som en tjeneste fra mobiloperatørene sin side? Eller en telefonkatalog man måtte abonnere på Finnes det noen liknende slike programmer? Og hvis de ikke finnes, hvorfor ikke? Dette burde jo være elementære finesser inkludert i enhver mobil for tiden! Og helst til Windows Mobile. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Det første programmet du beskriver finnes det haugevis av alternativer til symbian OS, så jeg antar at det finnes noen til Windows Mobile også. Ta et søk på handango og se. Ordet blacklist gir mange resultater på symbianOS i hvertfall, så da bør det være mulig å finne lignende til WM også. Det andre programmet du beskriver er tilgjengelig fra opplysningen1881. Det fungerer på: Nokia 6630, 6680, 6610, 5700 Nokia N-series og E-series (3G telefoner) Microsoft Windows Mobile 2005 og 6 (3G telefoner) og koster 30 kr måneden. her er direktelink til tjenesten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå