Gå til innhold

Har boksen din død?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den har ikke død foreløpig, men den låser seg til stadighet. Det tar litt i underkant av 1 time før hele skiten bare går i heng. Faktisk virker det som det er cd-rom'en som er synderen, den begynner liksom å "hikke" før boksen fryser.

 

Den berømte røde ringen har jeg sett et par ganger på det året jeg har hatt boksen min, men det har bare vært å bryte strømmen og så koble boksen til igjen, så har det fungert igjen.

 

Jeg kjøper meg en Playstation i dag, tror ikke jeg kommer til å kjøpe flere spill til ex-boxen min. Det at maskinen stadig går i lås, går på spillegleden løs...

Lenke til kommentar
Er jo heilt tydelig at boksen din ikkje oppfører seg slik den bør gjøre, ville levert den inn rimelig kjappt. Så evt. solgt den nye boksen til for finansiereing av PS3 :)

9416623[/snapback]

 

Mulig jeg skulle sendt den inn, ja... Det har i grunn hvert slik siden jeg kjøpte den, til å begynne med gav den "Disc unreadable"-meldingen, men nå går den altså bare i lås. Jeg har jobbet med MS-produkter siden DOS-tiden, så jeg har i grunn bare antatt at det er slik ex-boxen skal fungere. En ting skal ihvertfall Microsoft ha, de har valgt et svært så passende navn på tingesten... :)

 

Playstation skal som sagt kjøpes i dag, så der er finansieringen allerede i orden, men kanskje jeg skulle solgt 360'en og kjøpt en Wii i steden...

Lenke til kommentar

min "bit the dust" i fjor sommer. Da byttet jeg den ut og solgte den jeg fikk tilbake fra reprasjon til en kompis. Har ikke vært noen problemer der siden. Men er jo redd for den da.....siden det er litt kjipt å måtte sende den inn til reprasjon og slikt. Men nå har jeg jo en PS3 til å holde meg med selskap hvis 360 skulle lyse rødt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...