Gå til innhold

Har boksen din død?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp, og det i seg selv sier sitt! Hvis vi hadde fått opp en poll hadde nok vi kunne sett hva ratioen var på forumet, men jeg tror den tråden kommer til å bli stengt ganske fort uansett.

Men, før den stenges, er det bare å kontakte MS å bestille kiste så får man ny en etter 2 mnd?

Lenke til kommentar

Min funker også. Begynner å bli litt lei emner som dette, så jeg oppdaterte signaturen min... :p

Min er for øvrig mye brukt. Har den på høykant rett ved siden av forsterkeren min. Strømforsyningen ligger som regel på gulvet med grei lufting, men noen helger ligger den oppå forsterkeren av ren latskap fra min side. :)

Lenke til kommentar
Min funker også. Begynner å bli litt lei emner som dette, så jeg oppdaterte signaturen min... :p

Min er for øvrig mye brukt. Har den på høykant rett ved siden av forsterkeren min. Strømforsyningen ligger som regel på gulvet med grei lufting, men noen helger ligger den oppå forsterkeren av ren latskap fra min side. :)

9400241[/snapback]

Da er vi i samme båt. Jeg også har hatt min Xbox 360 i nærmere 2 år nå, og aldri hatt et eneste problem med den. Ikke så mye som en liten "frysning".

Lenke til kommentar

Jeg hadde 3 røde lys men så overlevde xboxen utrolig nok så skjedde det nok en gang med 3 røde lys overlevde den gangen også..

men xboxen min var gal , ripte opp spill , kunne ikke alltid lese disken i loadingen osv.. gikk til elkjøp fikk en ny frisk xbox 360 :thumbup: (måtte ha kveterringen)

Lenke til kommentar

Min xbox sluttet helt å lese plater idag. Den lager en sinnsyk lyd når jeg putter i en plate, og noen ganger henger drivet seg opp halveis på vei inn! Virker som det er noe mekanisk feil eller noe.

Men jeg kan fortsatt spille arkade spill og demoer som vanlig da... bare driven som har fucka seg opp. Leverer den inn til rep så fort jeg får sjansen! Mandag kl 9 :-)

Noe alvorlig DRITT dette her. Også akkurat nå før Airborne, Skate og Stranglehold kommer...!!

Lenke til kommentar
Herregud!  :ph34r:  Hvordan er det mulig    :omg:

9403735[/snapback]

Man kan begynne å lure når sånne ting skjer (Men jeg må si at jeg begynte å le godt da det skjedde :!: ) Fikk låne enda en nå, håper den her varer litt lenger :ermm: :!:

Endret av NOR-TIMEKILLER
Lenke til kommentar

Kjøpte min rundt 20.januar 06. Den døde sommeren samme år.

Boksen eg har no er bunnsolid sånn sett, men eg kan ikkje ha den stående vertikalt så mye da disc-trayen nekter å komme ut om den står slik :roll: Så er viftene blitt betydelig meir høgfrekvent i løpet av de siste året.

Men den er i det minste stabil :p

Lenke til kommentar
Herregud!  :ph34r:  Hvordan er det mulig    :omg:

9403735[/snapback]

Man kan begynne å lure når sånne ting skjer (Men jeg må si at jeg begynte å le godt da det skjedde :!: ) Fikk låne enda en nå, håper den her varer litt lenger :ermm: :!:

9404030[/snapback]

Hva sa di i butikken når du sa den også fikk røde lys? :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...