Spaz Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Western Digital holder i årevis og er av de desidert raskeste. Samme hvilket harddisk merke du kjøper er det en sjanse for at den "tar kvelden" alt for tidlig. Husk på å ta backup! Lenke til kommentar
datz Skrevet 19. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2003 Tusen hjertelig takk for alle svarene Har bestillt meg WD 80GB (8mb cache). En kamerat har en slik en og er storfornøyd!... Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Western Digital holder i årevis og er av de desidert raskeste.Litt bråk må man regne med !! Det finnes jo HDer som er litt mindre lydhøre men det vil alltid være et valg. Ytelse/komfort. Jepp wd er et bra valg, men det er og de andre nye disk modellene. Mitt valg er at eg vil heller ha en litt raskere disk en som er mindre støy i. Mine disker har eg dempet støyen en del, men da fikk eg andre lyder som laget støy. Så eg bestemte meg for å lavær å gjøre noe, litt må da eg tåle? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå