tomsi42 Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Et stemningsbilde fra Havana i 2003. Exif: 1/320s, f/8, 14,2mm, ISO 100 Bildet ble foreøvrig tatt med FujiFilm FinePix 304. Tom Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Flott, Tom. Etter det litt labre blomsterbildet så kommer du tilbake med en fargesmell. Jeg digger balansen mellom det grønne og blå i forhold til det mer gråe. Den røde skriften på veggen er bare prikken over i'en. Det er veldig Cuba, med en gammel i bakgrunnen, og en uidentifisert østeuropeer foran en Ape. Dette er typisk reise/reportasjefoto av den typen jeg elsker å se. Det får meg til å tenke på hvor stor verden er, og hvor deilig det kan være å reise til andre kulturer. Du gir meg reiselyst, så derfor må jeg slutte å kikke på det nå. Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Et bra bilde med stemning. Likte kontrastene i fargene på bensinstasjonen. Bakgrunnen forstyrrer en del, men det kan ikke få gjort noe med. Skarpt. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 31. august 2007 Forfatter Del Skrevet 31. august 2007 (endret) PMnormal, Beklager at jeg frister deg Men ettersom jeg starter ferien om to uker, så blir mye titting i gamle feriebilder. Tom Endret 31. august 2007 av tomsi42 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå