John Abrahamsen Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Hvorfor kan jeg ikke få avatar? Ser ut som at noen har disablet den på meg . I don`t mind that. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 til pass for deg din slask Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 17. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2003 Din jævel :google: :google: Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Hvorfor kan jeg ikke få avatar? Ser ut som at noen har disablet den på meg . I don`t mind that. Det var på pga du nektet å ta bort den store avataren din. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Hehe.. Tabbe MrA| Har du fucket med store stygge ulven igjen? Hvem er det denne gang? Kilogram, Yummy eller SirHartge?? LOL! Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 17. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2003 Og det var den siste meldingen på dette forumet Lenke til kommentar
Shadow_iX Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Det var på pga du nektet å ta bort den store avataren din. Hva med en bruker som kaller seg "Diverse" da? (ca 40 posts, tr.heim) Gå å gnag litt på han og da... Profilen hans... (den ser stoor ut) Edit: La til Profil-link. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Og det var den siste meldingen på dette forumet Liar, liar pants on fire. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Hva med en bruker som kaller seg "Diverse" da? (ca 40 posts, tr.heim) Busted! Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Det var på pga du nektet å ta bort den store avataren din. Hva med en bruker som kaller seg "Diverse" da? (ca 40 posts, tr.heim) Gå å gnag litt på han og da... Profilen hans... (den ser stoor ut) Edit: La til Profil-link. Ingen avatar der. Send meg tips på pm eller mail, så skal jeg se på saken. De som vil ha tilbake avataren, kan også maile meg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå