-sparks- Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 (endret) Trenger Noen tips her... Gullskjermen har fått skikkelige riper i seg, og den er er bare 2-3 måneder gammel, så det er mildt sagt litt kjedelig å se på Umulig å ta bilder av, så her en rekonstruksjon i paint: Er det mulig å sende den på rep for mindre utgifter enn å bestille samme skjermen ny? Har aldri vært i en slik situasjon før... Endret 31. august 2007 av -sparks- Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 trodde jeg hadde riper engang jeg å. var helt likt som det der, men løste seg med litt skraping. har du prøvd det? Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 1. september 2007 Forfatter Del Skrevet 1. september 2007 Ser nok ut som om det er ekte ja, æsj.. Lenke til kommentar
2die4 Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 (endret) Det er skikkelig leit å oppdage slikt på en skjerm som er såpass ny, så jeg føler med deg tro meg. Endret 1. september 2007 av 2die4 Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Ser nok ut som om det er ekte ja, æsj.. 9402970[/snapback] hehe skrap over med neglen, uaansett jeg føler med deg:( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå