themaceman Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Jeg kunne trengt en ting som huske passordet/Network key'en min 9418250[/snapback] Notepad. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Notepad funker for meg! Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Jeg kunne trengt et kosttilskudd som gjorde meg til en muskelbunt på 150kg over natta. Ellers skulle jeg hatt en gitar og gitarforsterker som automatisk ga meg den lyden jeg ville ha, uten å måtte gjøre noe med det. Lenke til kommentar
Druingz Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 et klistermerke som eg kan feste på ting(før eg mister de), som kan man kan spore med et instrument som piper jo nærmere man kommer det. som f.eks er mobilen min (og laderen -.-) vekke, og har vert det i et halvt år no. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Nanomaskiner som barberer deg! Forestiller meg at det kommer nanomaskiner som da kutter/spiser hårvekst der de blir påført ved hjelp av f.eks. en krem (og at det selvsagt ikke fungerer utenfor denne kremen), vaskes enkelt vekk med vann =) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Litt utvikling av nanoteknologien hadde vært fint ja. Skulle hatt en liten maskin i hjernen som kan lese hjernebølgene og kan sende og motta tanker. Da kunne jeg fått overført hele 2mx-pensumet... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 En samlemaskin på størrelse med en mobil telefon, den kan gjøre følgene 1. Verdens kraftigste pc, plugg i pcn å du har 70000mb skjermkort osv 2. Riste på den å den gir damer, drikke og andre koselige ting du vil ha 3. Stoppe tiden , gjøre deg usynelig og endre kroppsfasong 4. En R2D2 som kunne gjøre alle lekser å lage hvasomhelst mat 5. Alle andre ting alle andre har skrevet. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 En universalnøkkel som kan låse oppe alle låser. Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 dirkesett anyone? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) En maskin som ødelegger alle andre overnaturlige maskiner.Word man Kidsa har jo nesten kidnappa tråden En "dings" som søker etter alle tingene dine, ala Google, som sier hvor du har tinga dine. Da slipper jeg å lete etter alle tinga mine, som sekken min elnsDet finnes allerede. RFID. Litt utvikling av nanoteknologien hadde vært fint ja. Skulle hatt en liten maskin i hjernen som kan lese hjernebølgene og kan sende og motta tanker. Da kunne jeg fått overført hele 2mx-pensumet... Du får begynne å forske da. Leste for ikke så lenge siden at de (navn på forsker huskes ikke) har funnet ut at signalene i hjernen er lydbølger med en viss frekvens. Skulle ha oppdaget en maskin som kunne generert et gravitasjons-felt. Da skal du se det blir et kvantesprang ala pil&bue -> atombombe. Endret 12. februar 2008 av geir__hk Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Er egentlig ganske så fornøyd med ting som de er jeg da. Men som en skrev over her hadde det ikke skadet med en pille som gjorde deg til en muskelbunt over natten. Men det kommer nok aldri til og skje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå