Heimert-kongen Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Jeg ville hatt ei klokke med seddelpresse, unsynlighets greie, hologramprosjektor, pause-alt-bortsett-fra-meg knapp og internett. Alt styres fra en hologram-aktig skjerm på klokka. Også kunne jeg trengt "fin dame på boks, tilsett vann". Lenke til kommentar
Groening Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 En maskin som kunne laget alt jeg ville ut av ingenting på et blunk, ala som i Haikerens guide til galaksen. Det hadde vært digg. "Hadde vært digg med en flatskjerm nå." Poff! "Oi, en flatskjerm." :!: Lenke til kommentar
embark Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 En selvmordsmaskin. Lenke til kommentar
MK2 Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 En maskin som gjør at jeg kan reise til hvilken som helst plass i Norge/verden på under et minutt. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Jeg har også behov for en maskin som kan flytte meg hvor jeg vil på ekstremt kort tid. Dette landet her er jo alt for langt. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 En anti fyllesyk maskin Lenke til kommentar
grimsbo Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 (endret) Kreft-kur. Ikke spør hvorfor eller hvordan. + En tidsmaskin. Endret 1. september 2007 av grimsbo Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 En teleporteringsmaskin så dama kunne blitt teleportert hit og... Jeg tror vi stopper der jeg Lenke til kommentar
Freak627 Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 (endret) En "ting finder", en maskin som fant ting du har glemt hvor du har lagt osv... Gief plx Endret 1. september 2007 av Freak627 Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 (endret) - En innretning som hadde fått meg til å se ut og til en viss grad oppføre meg akkurat slik hver enkelt jente ønsker + en parfyme som gjør jenter så kåte at de ikke vet hva de driver med - Innretning som gjør meg imun mot kjønnssykdommer. Med disse så skulle jeg befruktet så mange kvinner som jeg hadde fått tid til og etter at ungene mine hadde blitt gamle nok skulle vi tatt over verden! Så utrydde alle menn og befolke verden igjen i mitt bilde! Faen, skal si fantasien min tar av i dag Endret 1. september 2007 av P-in-P Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 (endret) *dobbeltpost* Har ellers ideer til mange spennende oppfinnelser som jeg ikke har hørt andre foreslå enda så jeg holder det for meg selv av copyrighthensyn. Endret 1. september 2007 av robertaas Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 En innretning som gjør at jeg kan kline til folk over nett. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 En innretning som gjør at jeg kan kline til folk over nett. 9407381[/snapback] Det hadde vært stort å ha en slik ting. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 En innretning som gjør at jeg kan kline til folk over nett. 9407381[/snapback] Oho! Den vil jeg og ha! Og en auto-smack funksjon til å bruke på for eksempel de som legger igjen comments på Break.com og andre lignende sider. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Jeg har tenkt litt på det. TCP-IP Punisher kan oppta plassen på skrivebordet som ble frigjort da flatskjermene tok over. Den må bestå av en hånd eller en klubbe eller noe, montert på en kraftig mekanisk arm, og være lovpålagt hos alle som skal drive med forum-aktiviteter, online-spill, etc. Den kan ikke aktiveres av alle, men administreres av meg og et knippe andre utvalgte, rettskafne menn. I tillegg skal den slå ut automatisk ved lamejoining, dårlige analogier og annen tarvelig oppførsel. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 (endret) Jeg hadde tenkt meg om to ganger med kommentarposting, om det hadde vært en mulighet for at min egen pc begynner å banke meg! Jessica Alba-androide! Som gjør alt jeg sier! ("Vask gulvet. Naken.") :!: Jeg kunne tenkt meg et hyperavansert romskip. Med teleporteringsfunksjon. Lysfart er jo egentlig for tregt til å utforske universet... Endret 1. september 2007 av Tharos_ Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) 2 ting vill jeg hatt. 1: En liten innretning som kunne smøre solkrem på ryggen(de plassene du ikke kommer til selv) 2: En liten dings som kom med random prateemner hvis du sliter med noe å prate om med andre(like me) Endret 2. september 2007 av Ozelot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå