Gå til innhold

Hvilken oppfinnelse trenger du nå:P?


Solid Edge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

- En innretning som hadde fått meg til å se ut og til en viss grad oppføre meg akkurat slik hver enkelt jente ønsker :D

 

+ en parfyme som gjør jenter så kåte at de ikke vet hva de driver med :whistle:

 

- Innretning som gjør meg imun mot kjønnssykdommer.

 

Med disse så skulle jeg befruktet så mange kvinner som jeg hadde fått tid til og etter at ungene mine hadde blitt gamle nok skulle vi tatt over verden! Så utrydde alle menn og befolke verden igjen i mitt bilde!

 

Faen, skal si fantasien min tar av i dag :p

Endret av P-in-P
Lenke til kommentar

Jeg har tenkt litt på det. TCP-IP Punisher kan oppta plassen på skrivebordet som ble frigjort da flatskjermene tok over. Den må bestå av en hånd eller en klubbe eller noe, montert på en kraftig mekanisk arm, og være lovpålagt hos alle som skal drive med forum-aktiviteter, online-spill, etc. Den kan ikke aktiveres av alle, men administreres av meg og et knippe andre utvalgte, rettskafne menn. I tillegg skal den slå ut automatisk ved lamejoining, dårlige analogier og annen tarvelig oppførsel.

Lenke til kommentar

Jeg hadde tenkt meg om to ganger med kommentarposting, om det hadde vært en mulighet for at min egen pc begynner å banke meg! :D

 

Jessica Alba-androide! Som gjør alt jeg sier! ("Vask gulvet. Naken.") :!:

 

Jeg kunne tenkt meg et hyperavansert romskip. Med teleporteringsfunksjon. Lysfart er jo egentlig for tregt til å utforske universet...

Endret av Tharos_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...