rocknrolf77 Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Bilde av vann...... Lenke til kommentar
graylady Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Likte det i komposisjon og farge, kunne tenkt det meg på laptoppen i form av http://www.lapjacks.com/ ;-) Lenke til kommentar
rocknrolf77 Skrevet 31. august 2007 Forfatter Del Skrevet 31. august 2007 Takk for kommentar Hvordan funker lapjacks opplegget, kan man selge bilder til dem? Eller baserer de seg på å selge bilder de har fått? Lenke til kommentar
graylady Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Takk for kommentar Hvordan funker lapjacks opplegget, kan man selge bilder til dem? Eller baserer de seg på å selge bilder de har fått? 9400270[/snapback] aner ikke, du får gå inn og se... Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Et annerledes bilde av rennende vann, og jeg liker det. Ikke mer å si om det, sett bort fra at det var fargene som trakk meg til bildet. Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 På vei til et knallbilde, men desverre syns jeg både kvisten og steinene i nedre ve billeddkant trekker mye ned. vannet er fantastisk avbildet med fine toner og skaper fine linjer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå