frukifruk Skrevet 2. januar 2002 Del Skrevet 2. januar 2002 Jeg prøver å koble til Isdn på nye pc`en min, men vet ikke om man må ha både isdn-kort og modem...jeg har isdn-kort, men jeg får ikke til å koble på internett med det....trenger jeg noe annet i tillegg? [ Denne Melding var redigert av: frukifruk på 2002-01-02 19:42 ] Lenke til kommentar
Zaarin Skrevet 2. januar 2002 Del Skrevet 2. januar 2002 Alt du trenger er et ISDN-kort. Kobl det til den ISDN-boksen som kom fra Telenor og alt skal virke. Det kan være mye som gjør at du ikke kan logge på. Du kan for eksempel prøve å oppdatere driverne. Lenke til kommentar
bertie Skrevet 2. januar 2002 Del Skrevet 2. januar 2002 Fysisk trenger man bare en ISDN-linje, og en ledning inn i isdn-kortet. Så trenger du drivere til ISDN-kortet. Dette følger med på cd'en eller diskett. Har du Windows XP er det mange som har hatt problemer med ISDN-kort. Hvilket Operativsystem har du? hvordan ISDN-kort har du? bertie Lenke til kommentar
findon Skrevet 7. januar 2002 Del Skrevet 7. januar 2002 husk at du trenger isdn-ledning, funker ikke med gammel telefonledning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå