-Anette- Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Hei hei.. Har en litt lei tommelskade( Fikk ball rett på tommelen ), i og med at jeg står i mål så blir denne skaden slått opp hver eneste gang jeg spiller fotball. Noen som har noen tips om hvordan jeg kan tape tommelen min? (får satt sammen noe tape, men har en følelse at d blir litt feil) Anette Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Hvis det er andre eller første ledd i tommelen som er mongo kan du jo tape øvrste delen av tommelen til pekefingeren. Kansje det blir litt for bredt for hansken? I hverstefall kan du jo bare skippe ett par kamper + være forsiktig på treninger. Lenke til kommentar
-Anette- Skrevet 31. august 2007 Forfatter Del Skrevet 31. august 2007 (endret) Takk for svar! Har relativt trange hansker. Men skal teste det ut. Takknemmelig for alle forslag. Men tror ikke jeg klarer å holde meg unna fotball, tar d med ro på treninger og spiller mest utpå. Vanskelig å holde seg unna:) Endret 31. august 2007 av -Anette- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå