Gå til innhold

LCD TV på Expert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+891234

Til informasjon tilbyr nærmest samtlige elektrokjeder og nettbutikker en avbetalings-/betalingsutsettelseløsning av typen du nevner. :)

 

Panasonics TX32LMD70 er en ålreit TV som du finner i butikken til 7000. Alternativt kan du legge i en ekstra tusenlapp i forhold til budsjettet; for 9000 får du den lekre Samsung LE32R86.

 

Test Samsung.

Test av asorterte TV-er, TX32LMD70 står beskrevet midtveis i artikkelen.

Endret av Slettet+891234
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234

En femmer på at de har, i likhet med Siba, Elprice, Euronics, Lefdal og Expert osv. Det ligger alt for mye penger i finansiering til at de ikke kan tilby det.

Lenke til kommentar

"Kommer definitivt til å kjøpe tv'en på Elkjøp. Er veldig bra at man kan returnere produktet om man ikke er fornøyd"

 

Dette får du gjort de fleste steder bare du snakker med betjeningen før salg, men er nok kun elkjøp som lover det ja, så en utrolig god kundeservice det :)

 

Litt avhengig av hva slags tv du skal ha så får du samme dealen i stort sett alle butikker, litt vanskelig med 30 dager og blir jo ikke samme da, men en uke returrett hvis du ikke er fornøyd burde være enkelt å forhandle seg til (så lenge ikke spesial produkt du skal ha), bare å spørre hos betjeningen.

 

Vil anbefale deg å gå og kikke litt, finn et tv du ønsker hos elkjøp/expert, sammenlign priser med internett, lag en utskrift, så se hvor langt ned du kan prute i butikkene (men ikke regn med å få samme pris).

Lenke til kommentar

Nå har Elkjøp også prisgaranti på sine produkter, så om jeg skulle finne samme tv til en lavere pris i en annen butikk, så får jeg den til den prisen.

MEN, har nå mer eller mindre bestemt meg for Tatung sin 32", og den har jeg ikke sett finnes hos hverken Elkjøp eller Expert, eller noen andre butikker i Oslo. Bare nettbutikker :(

Lenke til kommentar

Altså. Du har 8000,- å velge på en tv, også velger du en tv til det halve? Du får langt bedre tv til 8000,- selv om tatung er "testvinner".

 

Tatungen er best blandt de billige, og blir grusa av mellomklasse/toppmodeller. Samsung LE32R8, LG 32LC5/LC4, Sony's bedre 32" er alle tver du får til rundt 8000,- som er knallbra.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234
Nå har Elkjøp også prisgaranti på sine produkter, så om jeg skulle finne samme tv til en lavere pris i en annen butikk, så får jeg den til den prisen.

9403038[/snapback]

Dette er også vanlig praksis i en rekke butikker, selv det ikke annonseres i avisene - i alle fall i Oslo.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...