bendik92 Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 hei, jeg er desperat etter en dell 15" lcd skjerm! jeg klarte å slå guitarn min i skjermen min slik at det kom ei sprekke i den :S skjermen er helt ok den.. bare at skjermen min har ei sprekke i den men så er det at det ikke er min skjerm :/ jeg fikk låne den av en kollega av pappa.. jeg trenger en slik skjerm: noen som selger, vet om noen som selger eller ser en butikk som selger en slik skjerm? takker på forhond Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Stasjonær eller bærbar pc, om det er stasjonær kan du vel kjøpe en hvem som helst 15 eller 17" skjerm (han klager vel ikke om han får en større en?) Om det er en bærbar pc så kan man vel si at du sliter litt... Lenke til kommentar
dhjerp Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Hva med Dell 15 tommer?? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Eller så kan man bare sjekke lcd i prisguiden og kjøpe det billigste med ca samme spec (gjerne samme kontakter da) og kjøpe det. F.eks https://prisguiden.no/product.php?productId=75950 Så er du sikret god billdekvalitet og alle nødvendige kontakter. Lenke til kommentar
bendik92 Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 det er en stasjonær men han finner ut at jeg har ødelagt den hvis jeg kjøper en annen skjerm :S Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Om du sier hva som har skjedd og at du vil ordne opp etter deg. Så er det jo ikke noe problem med at han får vite det, eller? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Lett. Si hva som har skjedd, kjøp en 19" til ham som er på tilbud og er en del billigere enn 15" skjermen, og alle er fornøyde. Lenke til kommentar
Nyttnavn2013 Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) Elkjøp-19tommer-1300kr, sier ikke mer Endret 8. september 2007 av Martiin Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Vær ærlig og si hva som har skjedd. Hvis fyren ikke er alvorlig gniten kommer han mest sannsynligvis til å glemme hele saken. Det hadde ihvertfall jeg gjort. Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 har faktisk en dell 15tommer men kjøper meg en ny skjerm i morgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå