steinhk Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Jepp.. For de som trodde MS hadde rettet opp hardwareproblemene med Elite, så er min erfaring ganske motsatt.. Hadde spilt på den en halv dag, Guitar Hero II, da sikkerhetskoblingen på ledningen ble dratt ut i en fin gitarsolo. Det var likevel på tide å avslutte seansen, så jeg brukte håndkontrolleren for å slå boxen av. Og av gikk den. Det smalt og knitret i xboxen, fikk et lite glimt av "dødens ring" før hovedsikringen i huset gikk. Da jeg slo den på igjen virket heldigvis alt annet av elektronisk utstyr koblet på kretsen, men xboxen var stein dau. Med Guitar Hero discen fortsatt i. Fyren på Elkjøp hadde visst aldri hørt om noen som hadde røket så fort. Fikk heldigvis en ny xbox og gitar m/spill, siden de ikke kunne få ut discen. Bra service der altså, men litt betenkt over kvaliteten på Elite... Noen som har opplevd noe liknende? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 (endret) har aldri hørt om noen som har fått smell og knitring Jeg hadde en 360 som frøs mye når jeg hadde den koblet den sammen med annen elektronikk, så koblet jeg den direkte i veggen og etter deg var det ingen som helst problemer (Så det er tydelig at 360 kan være overfølsom for strøm?) Endret 31. august 2007 av kewell79 Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Det hørtes jo rimelig urovekkende ut. Sikker på at det var boxen som utløste det hele da? Men hvis det skjedde idet du slo den av så er vel sannsyneligheten stor. MEn dette kan jo være et enkeltstående tilfelle da. Lignet jo ikke på noen av de tidligere feilene som har plaget xboxen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 hardware prob, blir vell egentlig ikke fikset før Falcon kommer, nytt HK og CPU.. Lenke til kommentar
steinhk Skrevet 31. august 2007 Forfatter Del Skrevet 31. august 2007 Er helt sikker på at det var xboxen som er skyld i elendigheten. Men det kan selvsagt være noe i strømforsyningen som har røket og, var ihvertfall ikke lys i den etterpå. Det elektriske anlegget i huset er bare to år gammelt, aldri vært problemer der før. Blitt litt nervøs av dette, tenker jeg fra nå av skal avslutte spill og gå helt ut i dashbordet for å slå av boxen. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Bra service av Elkjøp i dette tilfellet, hadde vært for dumt om du måtte sende den inn til MS og vente på reperasjon/bytte fra dem. Lenke til kommentar
runeMa Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Kompis av meg jobber på utsalgssted hvor de selger Elite, og de har allerede fått inn 5 boxer med feil på. Er nok ikke mye som er forandret på disse elitene enn premium/core... Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 (endret) Uff trist trist. Synd MS ikke får dette fikset. De kan være glad de har så mange fantastiske tittler som gjør at folk må ha seg 360 selv om den har et par "småfeil" Edit: Det skulle vært en klubb for oss som enda sitter på en xbox fra release, begynner vel kanskje å bli en eksklusiv klubb Endret 31. august 2007 av Konamixx Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Enig vis du skal kjøpe xbox 360, kjøp på elkjøp (ta vare på kvetering) Min xbox ble ødleagt fikk 3 røde ringer 2 ganger men den var heldig nok til å overleve :!: så gjorde den masse annet dritt som å skrape spill , ikke lese disken men jeg fikk en ny 360 Elkjøp Lenke til kommentar
thehazen Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 jaja det er en snakk om en xbox. ja jeg vet det er fler elite som har dødd, selvfølgelig skjer det. 360 har en litt høyere feilrate ja, men tenk att 3% av alle slike produkter har produksjons feil. Tenk hvor mange xboxer 3 % er. Det er bare ikke uvanlig og de fleste er klar over det, skjønner ikke vitsen om enda en tråd om 3røde ringer. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 men hvorfor kommer feilen , det har jeg alltid lurt på? var de for ivrige med å produsere konsollen eller?:S har en kamerat som har bytta boks 3 ganger , den ene gangen måtte han vente opptil 21 dager.... Lenke til kommentar
thehazen Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Ja det er ett mysterium for meg, men jeg vet en ting og det er att microsoft har byttet fabrikk. Før så var det firma "A" som satt sammen maskiner så er det firma "B". Om det forbedrer noesomhelst gjenstår og se vel. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 den ene gangen måtte han vente opptil 21 dager.... 9403041[/snapback] Heldig han da. Broren min måtte vente i 2 måneder før de klarte å sende han en splitter ny 360. Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Er helt sikker på at det var xboxen som er skyld i elendigheten. Men det kan selvsagt være noe i strømforsyningen som har røket og, var ihvertfall ikke lys i den etterpå. Det elektriske anlegget i huset er bare to år gammelt, aldri vært problemer der før. Blitt litt nervøs av dette, tenker jeg fra nå av skal avslutte spill og gå helt ut i dashbordet for å slå av boxen. 9399829[/snapback] Kjedelig sak. Men i og med at det ikke var lys i strømforsyningen din etterpå, så er nok dette en annen type feil enn det flesteparten har opplevd (ring of death). kanskje det var selve strømforsyningen som var fubar og tok knekken på 360'n? Lenke til kommentar
Micern Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Akkurat samma maskinvare i Elite som det er i alle andre 360er med unntak av HDMI, så hvorfor i skogen skulle det da bli bedre? Mulig at Falcon kommer til å fikse det, det får vi i hvert fall håpe, både for vår egen del og Microsofts. Vi vet i alle fall at den kommet til å fikse varmeproblemene og dermed også en del støy, men det betyr jo ikke at det kommer til å knekken på "the three red lights". Lenke til kommentar
GreenEye Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 men hvorfor kommer feilen , det har jeg alltid lurt på? var de for ivrige med å produsere konsollen eller?:S har en kamerat som har bytta boks 3 ganger , den ene gangen måtte han vente opptil 21 dager.... 9403041[/snapback] Du er klar over at Microsoft garanterer ny xbox innen 3 uker.. Altså 21 dager, så det var ikke så spesielt at det gjorde noe..... Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 vel.. still. jeg hadde blitt så jævla pissed off om jeg måtte 21 dager for å få noe jeg har betalt mye for som burde være kvalitet.. microsoft er tross alt et ganske ganske kjent merke:p men men det er meg.. ikke døm etter signaturen min:p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå