Gå til innhold

Doble hoder på en parabol?

Anbefalte innlegg

Vi har to paraboler hengene på veggen ute. En med fire hoder og en med to. Nå har jeg stilt bort den med to hoder og får ikke låst meg til noen transponder igjen, med det har jeg funnet ut at jeg ikke skal gidde å justere mer å skru ned hele driten. Så da følger noen spørsmål:

1. Parabolen som skal stå igjen på veggen har fire hoder. Jeg trenger kun to. Skal ikke se på alle de arabiske kanalene. Kan jeg bare kjøpe to doble hoder og bytte ut to av de fire som står ute? Tipper det meste av dette er standard?

2. Har ikke handlet noe parabolutstyr på nett før, så noen som kan anbefale en nettbutikk? Kan selvsagt google, men finner sjelden erfaringer om de da.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vi har to paraboler hengene på veggen ute. En med fire hoder og en med to. Nå har jeg stilt bort den med to hoder og får ikke låst meg til noen transponder igjen, med det har jeg funnet ut at jeg ikke skal gidde å justere mer å skru ned hele driten. Så da følger noen spørsmål:

1. Parabolen som skal stå igjen på veggen har fire hoder. Jeg trenger kun to. Skal ikke se på alle de arabiske kanalene. Kan jeg bare kjøpe to doble hoder og bytte ut to av de fire som står ute? Tipper det meste av dette er standard?

2. Har ikke handlet noe parabolutstyr på nett før, så noen som kan anbefale en nettbutikk? Kan selvsagt google, men finner sjelden erfaringer om de da.

9399584[/snapback]

Hei.

Du kan fint handle doble hoder til det formålet ja. Det finnes guide for et slik oppsett på Dreamforum.

Jeg kan på det varmeste anbefale MaxSat. Har handlet der selv noen ganger nå, og de er ufatteligt raske på levering. Prisene er det heller ikke noe å si på.

Dreamwave

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...