Vipera Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Har bare et lite spørsmål. Hvordan er det med kondens på vannkjølings-systemer? Er dette et problem? Bør man isoloere komponentene i PCen eller slipper man det? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Har bare et lite spørsmål.Hvordan er det med kondens på vannkjølings-systemer? Er dette et problem? Bør man isoloere komponentene i PCen eller slipper man det? 9399583[/snapback] Kondens kommer bare om vannet er kaldere enn romtemperatur, noe som ikek skjer med vanlig kjølingsutstyr. Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Kondens oppstår ikke i vannkjøling med mindre du har peltier elementer eller water chiller, altså kondens oppstår ikke i vanlige vannkjølings sett. Hvis du har lyst til å lese mer om det: http://www.hardware.no/guider/kjoling/kond...at_drage_/15348 hvis ikke så kan jeg berolige deg med at ved 20C og 30% luftfuktighet så må man helt ned på 1.9C for å opnå kondens. Bountyhunter Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 31. august 2007 Forfatter Del Skrevet 31. august 2007 Ah:) bra, nå ble jeg plutselig mer positiv til vannkjøling :!: Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Hehe Vannkjøling er ikke den store stygge ulven som alle skal ha det til Alle tenker vann + pc = kortslutning (og brann!11111 AMMAGAD!) <- Jeg siterer pappa her... Har vannkjøling nå og aldri hatt noe prob med det egentlig Bountyhunter Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 31. august 2007 Forfatter Del Skrevet 31. august 2007 Hehe Vannkjøling er ikke den store stygge ulven som alle skal ha det til Alle tenker vann + pc = kortslutning (og brann!11111 AMMAGAD!) <- Jeg siterer pappa her... Har vannkjøling nå og aldri hatt noe prob med det egentlig Bountyhunter 9401911[/snapback] Får se om det blir det på meg å etter hvert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå