DiscoDown Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Pcen min vil ikke starte opp ! det kommer bare en pipe lyd med små pauser når jeg prøver å starte opp pcen:(( HjelP! ps.skriver fra bror sin pc nå Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Resett CMOS'en. Det bruker å hjelpe i de fleste tilfeller hvor PC'n bare står og piper. Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Hvis CMOS-reset ikke hjelper ta å sjekk i hovedkortmanualen hva maskinen prøver å si deg, det er gjerne en pipelyd-tabell der. Det kan være noe som er løst eller.no Lenke til kommentar
DiscoDown Skrevet 18. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2003 Kommer meg ikke så langt som til bios engang! Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 BIOS ? hva er det du fabler etter ? RESET CMOS ! les i manualen hvordan du går fram ettersom dette er forskjellig fra hk til hk Lenke til kommentar
Digilong Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Høres ut som ett eller annet er ødelagt om du ikke engang får opp Bios. Pcen vil stå og pipe hvis noe er istykker, og da er det gjerne hovedkortet som har tatt kvelden. Tviler på at det hjelper å resette Bios. Hvis du har garanti, så sleng den inn og få den sjekka. Digilong Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå