Admiral1 Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Sitter her med Need For Speed Underground 2, men jeg kommer meg ikke videre. Jeg har ikke flere løp å kjøre, får ikke unlocka flere deler og vet at det er et område til som jeg kan unlocke(er sånn rød dings i veien). Har mekket 45% av spillet. Vet jeg ikke har unlocka alle bilene, men har absolutt ingen mulighet for å komme meg videre, på kartet så står det ingen ting bortsettfra shops. Har kjørt rundt omkring og tatt alle de løpene som jeg kan se ( de "sjulte" som ikke vises på kartet) Hva har skjedd? Ossen kan jeg komme meg videre? Lenke til kommentar
Ikke det? Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Du må kjøpe alle nye deler så bilen din får høyere stjerne. Hvis du allerede har gjort det vet jeg ikke. Men er nok noe du har oversett. Det hadde jeg. Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 31. august 2007 Forfatter Del Skrevet 31. august 2007 (endret) Har pimpa bilen min så mye jeg kan, alle deler er det beste jeg får tak i. Endte med at jeg tok nmoen out-runs for å få betalt for alt. Har 5,92 i stjerne tingen. Fant et annet race nå som en venn spiller atm, håper på at det gjør noe, men tviler ... Edit, Hjalp ikke noe =( Har ikke fått noe sponsor greier på lenge, og har 1 eller to sponsor slots som ikke er unlocka ... Endret 31. august 2007 av DiscoBoB Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 31. august 2007 Forfatter Del Skrevet 31. august 2007 (endret) FY faen, jeg hadde ikke på all reklamen, pusha stjerne tingen til akkurat over 6 stjerner og nå fikk jeg special event. Som senere ledet til en URL, den børr jeg få noe for Endret 31. august 2007 av DiscoBoB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå