aannddeerrss Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Vurderer å få meg canaldigital kabel internett. Struper de fortsatt p2p og torrent trafikk mellom 17 og 00?? og hva er hastigheten da evt? Ville vært hyggelig om noen med erfaring med canaldigital svarer her Lenke til kommentar
kevlar89 Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Merker ingen forskjeld med uTorrent og limewire,,,så jeg tror ikke de struper trafikken! Har aldri merket at de her gjort det heller? Lenke til kommentar
AudunSæther Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Hadde CD i flere år før jeg flyttet og gikk over til NGT. Hadde aldri problemer med struping hos CD, ei heller på stabilitet eller kundeservice Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 det er vell heller ingen krise at de struper p2p trafikken, tror dette gjelder de med 10mbit ++ Og ikke de med mindre hastigheter. Uansett er p2p teknologier mer brukt blant forsjelige selskaper, noe som ville ført til f.eks problemer med å bruke torrent for å laste ned demoer på gamer.no Og hva med itunes? den bruker vell også p2p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå