suuhoo Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Hei Her hjemme har vi trådlåst nettverk med router. Alle maskinene vi har i huset er koblet opp trådløst til routeren. Det jeg lurer på er om det går an å koble maskinene sammen gjennom routeren slik at man f.eks. kan spille counter strike over et lokalt nettverk her hjemme?? Lenke til kommentar
Neverio Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Du kan da spillet CS igjennom det WLAN, bare å laste ned dedicert server fra steam det.. (vet ikke om det er noe i selve CS clienten) Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 31. august 2007 Forfatter Del Skrevet 31. august 2007 Men når jeg ser under lokalt nettverk på denne maskinen ser den ingen andre maskiner som er koblet opp mot routeren....Hva kommer det av?? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Hvorfor ikke bare legge de andre maskinene til i Venner listen din, så starter du en server på den ene PCen, så kan du se serveren som den "vennen" eller PCen da spiller på. Så er det ikke noe problem lenger Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 31. august 2007 Forfatter Del Skrevet 31. august 2007 ??? Kan du forklare litt nærmere hvordan jeg gjør det? Er ikke så veldig teknisk av meg Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 I venner listen på Steam så legger du til navnet på de accountene som er på de andre maskinene. Når du da er inne i CSS eller 1.6 eller vafan du spiller så ser du en liste som heter "Server mine venner spiller på" eller noe sånt, den serveren du startet på den andre PCen vil da vise siden du addet navnet til den PCen som venn Jeg er litt dårlig til å forklare Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 31. august 2007 Forfatter Del Skrevet 31. august 2007 Ok, skjønner Takker for hjelpa :-) (og raske svar) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå