nabbskall Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Hei, hvordan virker dette hvis man skilles i usa? Kan dama saksøke mannen? Eller er det sånn at mannen må forsørge dama til hun finner seg en ny? Noen som vet hvordan dette fungerer? Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Ja, jeg tror det. Men kilden min er kanskje ikke lovboken (Two and a Half Men). Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 31. august 2007 Forfatter Del Skrevet 31. august 2007 Ja, jeg tror det. Men kilden min er kanskje ikke lovboken (Two and a Half Men). 9399292[/snapback] Du kødder? Flere som kan bekrefte/avkrefte? Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 kommer ikke det litt ann på hvem som tjener mest og om man har unger? Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 31. august 2007 Forfatter Del Skrevet 31. august 2007 kommer ikke det litt ann på hvem som tjener mest og om man har unger? 9399462[/snapback] De har begge unger, men ikke sammen. Mannen tjener mest, kaptein på cruise skip, tjener over 500 tusen i året, går snart over som los, hvos han vil tjene 2 mil. i året. (ikke dollar) Hun er sekretær. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 (endret) tror 50cent måtte punge ut 50 tusen dollar i uka til eks kona.... leste om et sted... se og høre eller vg men viss eks kona tjener noe mill i året og du lever med noen få tusen... får gutta penger også? eller er vi diskriminert på den måten? eller kaller vi det rett og slett farsbidrag/morsbidrag? Endret 31. august 2007 av VikinGz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå