firkantsopp Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Jeg har som 24-åring nå arvet en stor pengesum som eneste barnebarn i familien. Hva ville dere gjort? Spredt det ut blant vennene eller holdt det hemmelig? Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Four letters; H-Y-S-J! Ingenting har skapt så mye trøbbel som penger. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Sagt det til de jeg kan stole på ikke utnytter det.. Men ellers holdt tett om det.. Kunne sagt at jeg arva en "ubetydelig" sum penger. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 De vil forvente at du legger ut mange "småbeløper" som vil bygge seg opp veldig fort. så hold kjeft Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Hold kjæft om det, så ber ikke alle om å låne penger til alt mulig. Lenke til kommentar
firkantsopp Skrevet 31. august 2007 Forfatter Del Skrevet 31. august 2007 For øyeblikket er jeg singel, og jeg må jo innrømme at økende damedrag er noe som tilsier at jeg bør fortelle om det...Men da får jeg kanskje bare damer som er ute etter pengene? Lenke til kommentar
Odovacer Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Må si meg enig i at du burde holde kjæft om det. Du vil ikke låne ut penger hele tiden for å så måtte "kreve" pengene tilbake senere fordi at vennene ikke husker det. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Jeg må si meg enig med de fleste i tråden her. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Jeg også. Økende damedrag kan du legge litt penger i så klart, men ikke med å vifte med pengene. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 For øyeblikket er jeg singel, og jeg må jo innrømme at økende damedrag er noe som tilsier at jeg bør fortelle om det...Men da får jeg kanskje bare damer som er ute etter pengene? 9399116[/snapback] Skikkelige klær, Ok bil, leilighet o.l hjelper bra på. Sikkerhet trekker bedre damer enn ren kontant. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Jeg, og sikkert mange andre, misliker folk som skal vise frem og skryte av at de har så mye penger. Gikk på bergen handelsgymnasium, og der var det noen slike folk. Man finner ikke "ekte" kjærlighet gjennom penger. Men om man kun er ute etter en jente gjør det vel ikke noe at det egentlig er pengene hun er ute etter. Lenke til kommentar
Bryfjes Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 vis jeg har penger, hater jeg å snakke om det :S føler meg oppblåst nå jeg snakker om mine eller pappa sine penger, så jeg pleier bare å si at vi greier no oss fra tid til tid imo er det pompøst å løpe rundt å brife med de, hold heller kjeft og invister de i aksjer eller plaser dem i noe. GZ btw Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Hvor mye penger er det snakk om her? Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 (endret) Som sagt er nok antageligvis det beste å holde munn. Pengene er udrøye, så de kommer sikkert godt med for ditt vedkommende, men kos deg med de selv, de er tross alt dine. Ikke gjør det til vane at du spanderer fylla på alle vennene hver lørdag FORDI du er rik, for eksempel. Hvis du gir oss en ledetråd om hvor mye penger det er blir det sikkert mer klarhet? Er det over 3 mill? Endret 31. august 2007 av fredrikg-ohoi Lenke til kommentar
firkantsopp Skrevet 31. august 2007 Forfatter Del Skrevet 31. august 2007 Under 3 mill. Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Okey. Kos deg med pengene dine du, men husk på at de praktisk talt kan forsvinne like fort som de kom, så bruk de på noe lurt/gøy, eller spar de. Eventuelt begge deler. Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Under 3 mill. 9399496[/snapback] Hadde vært greit og få det litt mer nøyaktig, men hvis du har arvet over 1 mill vil vennene dine tenke slik "du har penger, du spanderer". Du burde heller invistere i leilighet o. l hvis pengesummen du har arvet er tilstrekkelig. Lenke til kommentar
firkantsopp Skrevet 31. august 2007 Forfatter Del Skrevet 31. august 2007 Under 3 mill. 9399496[/snapback] Hadde vært greit og få det litt mer nøyaktig, men hvis du har arvet over 1 mill vil vennene dine tenke slik "du har penger, du spanderer". Du burde heller invistere i leilighet o. l hvis pengesummen du har arvet er tilstrekkelig. 9399522[/snapback] 800k Lenke til kommentar
O.J Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Lås dem vekk i et fond før du sier noe i hvertfall. Så ikke de andre føler at du går med millioner i lommeboka. Eller i hvertfall si at du har gjort det. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Bil->Ferie->Pløy resten inn i eiendom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå