Gå til innhold

Arvet stor pengesum - holde kjeft eller fortelle?


firkantsopp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
For øyeblikket er jeg singel, og jeg må jo innrømme at økende damedrag er noe som tilsier at jeg bør fortelle om det...Men da får jeg kanskje bare damer som er ute etter pengene?

9399116[/snapback]

Skikkelige klær, Ok bil, leilighet o.l hjelper bra på. Sikkerhet trekker bedre damer enn ren kontant.

Lenke til kommentar

Jeg, og sikkert mange andre, misliker folk som skal vise frem og skryte av at de har så mye penger. Gikk på bergen handelsgymnasium, og der var det noen slike folk. Man finner ikke "ekte" kjærlighet gjennom penger. Men om man kun er ute etter en jente gjør det vel ikke noe at det egentlig er pengene hun er ute etter.

Lenke til kommentar

vis jeg har penger, hater jeg å snakke om det :S føler meg oppblåst nå jeg snakker om mine eller pappa sine penger, så jeg pleier bare å si at vi greier no oss fra tid til tid :p imo er det pompøst å løpe rundt å brife med de, hold heller kjeft og invister de i aksjer eller plaser dem i noe. GZ btw :w00t:

Lenke til kommentar

Som sagt er nok antageligvis det beste å holde munn.

Pengene er udrøye, så de kommer sikkert godt med for ditt vedkommende, men kos deg med de selv, de er tross alt dine. Ikke gjør det til vane at du spanderer fylla på alle vennene hver lørdag FORDI du er rik, for eksempel.

 

Hvis du gir oss en ledetråd om hvor mye penger det er blir det sikkert mer klarhet?

Er det over 3 mill? :p

Endret av fredrikg-ohoi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...