Skarstard Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Selvfølgelig er det galt med afk botting, men system til blizzard gjør lite for å stoppe det. Dvs, gjør av om til pvp igjen,så gidder kanskje folk å spille. 9419493[/snapback] De som ikke gidder et femtenminutters PvE-kappløp gidder i hvert fall ikke en flere timer lang PvP-zerg-fest. Lenke til kommentar
StarGazer Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Selvfølgelig er det galt med afk botting, men system til blizzard gjør lite for å stoppe det. Dvs, gjør av om til pvp igjen,så gidder kanskje folk å spille. 9419493[/snapback] De som ikke gidder et femtenminutters PvE-kappløp gidder i hvert fall ikke en flere timer lang PvP-zerg-fest. 9419973[/snapback] Sant nok, gamle av var temmelig slitsom da du bare stod og stanget i midten av kartet. Men med litt kreativ tenking så kunne av faktisk blitt bra igjen. feks få fekk at all honor kommer fra boss kills, gi mer honor for player kills, fått bruke siege vehicles slik som vi ble lovet etc. Lenke til kommentar
kafan Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Skal man ha mye honor for liten investering skal man helst spille mange korte bg's. På mitt realm er det slik at horde dominerer stort i alt untatt AV. Dette sålenge man går pug. Det går altså fint an å skaffe seg mye honor ved å gjøre andre bg's enn AV. Det å forsvare afk'ing kan umulig være lett. Selvsagt går det utover andre. Det blir ikke noe bedre å si at alle andre gjør det eller at vi taper likevel. Går jeg i WSG eller lignende som pug kan jeg være sikker på at noen vil gå afk, noen om ikke alle andre vil fokusere på hk's. Fordi kampen er tapt før den startet. Slikt er ikke kult. Jeg spiller for å vinne. Alternativet er å gå premade eller la være. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Hva skjer med verden Stopp å spill når det blir så kjedelig at man må ty til slike metoder. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 (endret) nevermind Endret 4. september 2007 av Okstad Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 (endret) Nå vurderer også blizzard en "start debuff" at man ikke kan få honor før man har havna i combat med noe / noen... Har ikke noe kilde i hodet, men leste det et sted (sikkert bare rykte, men hadde vært fint) Endret 5. september 2007 av Orcuz Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Det ville vært en fint foretak, men dessverre alt for enkelt å komme seg rundt. Om man har et ordentlig bot-program, ikke bare enkel mekanisk innretning, så er det jo ikke verre enn å bare få den til å flytte karakteren din til et utsatt sted på banen, så vil den før eller siden bli angrepet. Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Så klart, men de vl man jo kunne uansett... Man vil alltid kunne gå utenom, viktigste er bare å gjøre det så vansklig at ikke "alle" klarer det Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 5. september 2007 Forfatter Del Skrevet 5. september 2007 Har allerede laget en lego mindstormsbot som jeg setter på ved harpy-hula. Det den gjør er å konstant kaste lifebloom på meg selv så jeg alltid er i combat og aldri dør. Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Trenger ikke flere klager. Etter som jeg forstod fungerer det som følgende: Du høyreklikker på en som er afk/eller en du mener er det. Personen får da en debuff på 30 sek. Hvis han/hun ikke aktivt gør noe (kommer i combat) innen de 30 sekundene får han en ny debuff som gir hanhun 0 honor 9399661[/snapback] Det blir jo forsatt lett å leetche, warrior -> bloodrage og alle de andre classes stikker å gjemmer seg en plass -> afk Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 (endret) Har allerede laget en lego mindstormsbot som jeg setter på ved harpy-hula. Det den gjør er å konstant kaste lifebloom på meg selv så jeg alltid er i combat og aldri dør. 9431847[/snapback] Du ser ikke oss andre skryte av hvor flinke vi er til å misbruke trygdesystemet, gjør du vel? Endret 5. september 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 5. september 2007 Forfatter Del Skrevet 5. september 2007 Har allerede laget en lego mindstormsbot som jeg setter på ved harpy-hula. Det den gjør er å konstant kaste lifebloom på meg selv så jeg alltid er i combat og aldri dør. 9431847[/snapback] Du ser ikke oss andre skryte av hvor flinke vi er til å misbruke trygdesystemet, gjør du vel? 9431971[/snapback] Kan vel neppe sammenligne trygdesystemet med et spill.. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 (endret) Kan vel neppe sammenligne trygdesystemet med et spill.. 9432151[/snapback] Jeg synes det passer veldig bra. Trygdesnylterne sitter hjemme (ikke en nødvenighet hi dette tilfellet, men det får så være) og daffer mens våre hardt tjente pengerrenner inn på kontoene deres. Red.: fjeddiu: Endret 5. september 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Men de får jo ikke like mye som oss :!: Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Det gjør ikke trygdesnylterne heller. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Det gjør ikke trygdesnylterne heller. 9435943[/snapback] Det var nok akkurat det som var poenget hans. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 At folk er stolte at å leeche i AV syns jeg er helt forferdelig. "Det er jo bare et spill", men når argumentet for at man spiller er at venner også spiller, da er det ikke lengre et spill. Jeg får lyst å slå alle de som driver med slikt. De tenker ikke om at alle gjør det de gjør, så stopper det opp. Herregud så irritert jeg blir. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå