Gå til innhold

Battleground - AntiAFK bots

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du ikke har tid/er for lat. Hvorfor i huleste gidder du å bry deg om pvp da?

Det med at heroic-gear>pvp-gear. Spørs jo meget på om det er for pvp eller pve.

Merciless settet er bedre enn det som dropper i BT/hyjal, når det kommer til pvp, og stikk motsatt hvis det kommer til Pve.

Lenke til kommentar
Hvis du ikke har tid/er for lat. Hvorfor i huleste gidder du å bry deg om pvp da?

Det med at heroic-gear>pvp-gear. Spørs jo meget på om det er for pvp eller pve.

Merciless settet er bedre enn det som dropper i BT/hyjal, når det kommer til pvp, og stikk motsatt hvis det kommer til Pve.

9418244[/snapback]

Jeg gadd rett og slett ikke mer PvE etter TBC. Holder meg kun til PvP, som jeg faktisk synes er kjempeartig. Bare synd du er nødt til å kjøre samma raid-instancet 300 ganger før du har gear nok til Arena.

AV er 90% PvE etter de ødela det, sånn hvis du ikke visste det.

Lenke til kommentar

Jeg og afker i av nå med magen min. HAT MEG FOR DET!

I dont give a shit. Pvp i wow er ødelagt. Møter støtt og stadig folk med full Merciless i arena, haha, hvor dårlige kan folk bli. Dette er på 1600 rating -_-

(har 0 resilience på magen, spilte rogue før)

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar

Joda, er enig der at av er ødelagt, men man må jo ikke gjøre av hele tiden?

Noe man heller ikke trenger å gjøre er å pvp'e hele tiden, Og nei å gjøre en Bg er ikke det samme som en instance. Du kan aldri si at en Ab/WSG/EotS er prik lik hver eneste gang, for det er det ikke

(går med på at Av, kan være slikt ja, Mest pga. dere afk'ere. Du er med på å ødeleggen AV'en mer enn det den allerede er.)

Endret av Sebastian15
Lenke til kommentar

Vi taper AV ca. 90% av gangene, hvorfor skal jeg/vi gidde å waste tid på å PRØVE å vinne de ti prosentene? Enkelte folk er jo så ufattelig dårlige. Det er de som gjør at vi taper. Jeg afka aldri før(når ingen andre afka heller), men vi tapte glatt uansett.

Edit: Brb, sett på alarmclock og joine AV.

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar
Joda, er enig der at av er ødelagt, men man må jo ikke gjøre av hele tiden?

Noe man heller ikke trenger å gjøre er å pvp'e hele tiden, Og nei å gjøre en Bg er ikke det samme som en instance. Du kan aldri si at en Ab/WSG/EotS er prik lik hver eneste gang, for deter den ikke

(går med på at Av, kan være slikt ja, Mest pga. dere afk'ere. Du er med på å ødeleggen AV'en mer enn det den allerede er.)

9418312[/snapback]

Det er ikke AFK'erne som er problemet. Vi er symptomet. Problemet er designet på AV og hvordan det virker, samt elendig honor-system i utgangspunktet.

Hvorfor ser du aldri mer en 2-3 som afker i de andre BG'ene? Jo det skal jeg fortelle deg. I de BG'ene får du ikke masse gratis honor uten å PvP'e for det. De som AFK'er der skal sansynligvis bare ha marks.

I AV er nesten all honor basert på å cappe tårn/drepe bosser. Er ikke derfor vi spiller PvP.

Endret av Smeagoldfish
Lenke til kommentar

Problemet med AV weekend er at det gir ufattelig mye honor i forhold til alt annet, selv når man taper. Det er nesten så det blir for dumt å ikke ta noen runder så man får honor til noen av godsakene man kan skaffe, og siden det nesten er likegyldig om man vinner eller taper forstår jeg at mange gir blanke og bare er afk i start hulen.

Mindre "arbeid" (blir for dumt å kalle det det, men du forstår tegninga) for mer honor, iallefall siden AV så og si ikke inneholder pvp lengre. Begge sider stormer fiendens base og prøver å kverke bossen først, det blir ganske drygt i lengden.

Jeg og noen kompiser bruker å forsvare når vi går sammen. Men 3 små horde kan kun greie så mye, og det er ikke mye når 20-30 alliance stormer mot deg og hyler ZEEERG!

Burde heller gitt bonus honor for honorable kills, og mye mindre honor om man taper osv...

Lenke til kommentar

Hva har det så mye å si om vi taper, hele tiden. før vant horde noen ganger nå vinner de aldri. Ikek skyld på noobsa, for det er dere afk'ere som er de værste.

Og hvorfor gidder du å pvp'e når du ikke spiller selv? Håper at det blir Perm ban til de som utnytter tiden til andre slikt.

fjern bonus honor, gi heller en liten bonus for den siden som vinner. Øk honoren for vært kill du er med på.

Endret av Sebastian15
Lenke til kommentar
Hoho, ro ned nå 'protector of PVPers'.

Det er ikke kult å ta arena uten Resilience, forstår du ikke det? Hvor får du resilience fra utenfor arena? Jo, honor rewards.

9418432[/snapback]

Ikke glem at vi som vil spille PvP er nød til å bruke flere hundre timer på å drepe samme bossen i et instance ved navn Alterac Valley :-)

Lenke til kommentar
Hoho, ro ned nå 'protector of PVPers'.

Det er ikke kult å ta arena uten Resilience, forstår du ikke det? Hvor får du resilience fra utenfor arena? Jo, honor rewards.

9418432[/snapback]

Så du må vinne hele tiden, noe som krever litt mer jobbing. Noe du er for lat til, så du er villig til å ødelegge for en 10-20andre. At det går ann. DU blir vel mobbet hvis du faller under 1600 i rating og da?

Og lycan det finnes en addon som heter AV preformer, som gjør slikt at du kan groupe opp for en av. Så nei det må ikke være en random pickups...

Endret av Sebastian15
Lenke til kommentar
Så med mindre blizzard virkelig gjør noe med honor-systemet så jeg slipper å gjøre AV 200 ganger ( har 100 marks + 7 sider med marks i posten, og mangler fortsatt rundt 45k honor for alt jeg trenger før jeg tør starte på arena. ) for å bli godt nok geara, så fortsetter jeg å AFK'e. Har ingen betenkeligheter med det.

9416481[/snapback]

Så det du sier er at du nekter å jobbe for gearet ditt så lenge det ikke er latterlig enkelt å få tak i det? Man kan ikke forvente at det skal være like lett å skaffe gear i et MMO-spill som i Half-Life 2.

Uansett. Skal du spille PvP så kan du goe Arena, EoS, WSG eller AB imo. AV er bare et rent PvE-game uansett.

9416548[/snapback]

AV er akkurat hva spillerne selv gjør det til. Det hender faktist nå og da at man får noen klassiske 20 mot 20 (gjett hvor de resterende 40 er) "zerg-fests".

Det er greit at Gladiator settene tar tid å skaffe. Men å geare opp til å spille i Arena krever alt for lang tid om du ikke er überhardcore nolifer. Dette burde det gjøres noe med.

Fiks problemet, ikke symptomet.

9416591[/snapback]

Tullball. Å gjør det kjempeenkelt for alle i WoW å skaffe seg gode epic-items er IKKE en god løsning i det hele tatt, da må da til og med du skjønne.

Du har helt rett i at jeg ikke har et high rata arena-team. Men dette er pga jeg har kun et par dager played på 70 med charen jeg spiller for tiden.

Så før du kommer her og sier jeg er lat så burde du ta i betraktning alt det jeg har skrevet allerede. Hvis det ønskes kan du også logge på Ravencrest alliance og spørre Daniil om hvor jævla lat Loriel var før TBC.

9416947[/snapback]

Hva du gjorde for et år siden har fint lite med anti-afk-ing i AV å gjøre.

Vi taper AV ca. 90% av gangene, hvorfor skal jeg/vi gidde å waste tid på å PRØVE å vinne de ti prosentene? Enkelte folk er jo så ufattelig dårlige. Det er de som gjør at vi taper. Jeg afka aldri før(når ingen andre afka heller), men vi tapte glatt uansett.

9418360[/snapback]

Tror ikke det er så mye mer hjelp i deg som står AFK i hulen.

Lenke til kommentar
Og lycan det finnes en addon som heter AV preformer, som gjør slikt at du kan groupe opp for en av. Så nei det må ikke være en random pickups...

9418480[/snapback]

Hørte snakk om en "Join as group"-mulighet til AV igjen, så nei. :) Jeg spiller ikke mye AV, men merker mye til PuG-fenomenet når jeg først er der.

Lenke til kommentar
dere afkere er bare for late til å gidde å gjøre spillinga deres selv..

spill ei helg på lan med kompiser når det er av weekend, og det blir lett 40k honor.... som igjen blir 3 flotte epix, skaffet på 1 helg.. ikke kom å si at det tar for lang tid..

9419212[/snapback]

har ingenting med latskap å gjøre, det har med kjedsomhet å gjøre. AV er ikke pvp lengre, det er et pve race.

Det som er så synd er at for å kunne drive med pvp og spesielt arena så trenger du en god del resilence. Da er det fristende å skaffe seg litt lett honor ved å være afk i AV.

40k honor på en helg, da spiller du ganske nonstop. Ikke kom å si runde 42 er like gøy som runde 1.

Selvfølgelig er det galt med afk botting, men system til blizzard gjør lite for å stoppe det. Dvs, gjør av om til pvp igjen,så gidder kanskje folk å spille.

Det var sagt en gang at AV faktisk var tenkt som et non instanced plass, det hadde vært morro det.

Lenke til kommentar

Brukerne bes holde seg til sak og ikke person. Personangrep tolereres ikke, og i grove tilfeller vil den aktuelle brukeren bli fratatt tilgangen til forumet. Hva brukere mener om hverandre er ikke tema for tråden, og det er direkte ødeleggende for diskusjonen.

Innlegg med personangrep er blitt fjernet eller redigert. Brukere oppfordres til å bennytte p_report.gif funksjonen om man kommer over personfokuserte innlegg av negativ art, fremfor å kommentere det i tråden. På den måten kan moderator bedømme saken og vi unngår videre personkrangel.

(Dette innlegget skal ikke kommenters, da det blir ansett som off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på PM.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...