Lockslay Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Nei takk. Det jeg synes er gøy er arena. Sist gang jeg var der uten honor-items ble jeg drept før porten åpna seg. Så med mindre blizzard virkelig gjør noe med honor-systemet så jeg slipper å gjøre AV 200 ganger ( har 100 marks + 7 sider med marks i posten, og mangler fortsatt rundt 45k honor for alt jeg trenger før jeg tør starte på arena. ) for å bli godt nok geara, så fortsetter jeg å AFK'e. Har ingen betenkeligheter med det. 9416481[/snapback] så siden du skal ha honoren din, men er for lat til å spille selv. skal 39andre straffes, pga. din egoisme. Smart.... Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 3. september 2007 Forfatter Del Skrevet 3. september 2007 (endret) For å være litt pirkete så er det vel igrunn bare 10-15 som straffes siden de resterende 25-30 afker de også. Uansett. Skal du spille PvP så kan du goe Arena, EoS, WSG eller AB imo. AV er bare et rent PvE-game uansett. Endret 3. september 2007 av Smeagoldfish Lenke til kommentar
Frostshock Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 For å være litt pirkete så er det vel igrunn bare 10-15 som straffes siden de resterende 25-30 afker de også. Uansett. Skal du spille PvP så kan du goe Arena, EoS, WSG eller AB imo. AV er bare et rent PvE-game uansett. 9416548[/snapback] folk som deg, kan gå å spille et singelplayer spill..... det tar ikke så himmla lang tid vettu. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 3. september 2007 Forfatter Del Skrevet 3. september 2007 For å være litt pirkete så er det vel igrunn bare 10-15 som straffes siden de resterende 25-30 afker de også. Uansett. Skal du spille PvP så kan du goe Arena, EoS, WSG eller AB imo. AV er bare et rent PvE-game uansett. 9416548[/snapback] folk som deg, kan gå å spille et singelplayer spill..... det tar ikke så himmla lang tid vettu. 9416562[/snapback] ok. Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 BG er helt ødelagt nå. Minst 50% er alltid AFK. hvorfor skjer dette? Jo fordi det tar så uendelig lang tid å få nok Honor så derfor lager folk anti AFK maskiner så den faktisk kan få bedre gear uten å bruke hele livet sitt på ett spill. Hadde en venn han satt og spilte 16 hver dag i hele sommerferien for å bli Grand Marshal.. Han greide det ikke. Det er nettopp derfor mange mener at blizzard er for kravstore når det gjelder hva man må gjøre for å få pvp gearet, men så kan man jo spørre seg selv hva som hadde skjedd hvis de satt ned prisene og gjorde det enklere. Da hadde alle løpt rundt med fulle PvP sets så jeg mener Blizzard har gjort det rette. Nemlig gjort det mulig å reporte AFK folk så når neste patch kommer ivl BG forhåpentligvis være fikset. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 3. september 2007 Forfatter Del Skrevet 3. september 2007 Problemet slik jeg ser det er at du trenger å bruke sykt mye tid i BG's for å faktisk få det gearet du trenger for ikke å bli steamrolled i arena. PvP burde være basert på skill i en større grad enn nå. Det er greit at Gladiator settene tar tid å skaffe. Men å geare opp til å spille i Arena krever alt for lang tid om du ikke er überhardcore nolifer. Dette burde det gjøres noe med. Fiks problemet, ikke symptomet. Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Så du mener det er bedre å gjøre det enklere å få gearet og la halvparten av alle spillerne løpende rundt i samme gear? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 3. september 2007 Forfatter Del Skrevet 3. september 2007 Ja. De som er dårlige har ikke sjangs til å PvP'e uansett. PvP er tross alt ikke om gear. Det burde det aldri ha vært. Men nå er jo WoW slik at det baserer seg på gear. Imo er arena-rewards godt balansert, men burde alikevel hatt en rating-limit ( f.eks 1700+ for S2-gear. 1900+ for alt S3-gear. ) samtidig som at det balanseres opp mot item-level når de skal matche spillere sammen. På den måten hindrer du at idioter kan spare og spare seg opp til gear og samtidig stopper du de mest hardcore fra å starte nytt team for å knuse andre spillere. Lenke til kommentar
kafan Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Det er vel over 6 måneder siden release på tbc. Selv den mest casuale av spillere skulle glatt ha skaffet seg alt av honor-items han måtte ønske. BG og PVP har blitt gjort langt mer casual enn det var og personlig synes jeg det var et glitrende trekk av blizz. Ser heller ikke noe galt i at folk kan kjøpe hva det skulle være. Er de ikke veldig bra så tar det dem uansett mye lengre tid å få spart opp det de trenger av poeng. Med all respekt så virker det litt rart at noen kan mene afk'ing i bg's er rett, men at folk som ikke er dyktige nok til å klatre høyt på ladderen skal nektes å kjøpe items. Om du og ditt team er skilla nok til å nå 1700, 1900 eller 2200 så vil du ikke møte dem uansett og gearet deres totalt sett vil ikke være så mye å skryte av bare fordi de har spart opp nok til å kjøpe et bra item. Lenke til kommentar
Ripsta Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Smeagoldfish: Hahaha. For et troll. Jeg vedder ræva mi på at du blir eid i arena, toppgeara eller ei. Du er bare lat. End of story. Det er ikke Blizzard som ødelegger BG's. Det er folk som deg. End of story. Jeg har absolutt null respekt for deg. Vedder på at du ikke er i et raidende guild. Hvis det er tilfellet, afk'er du der og? Gudene vet at jeg kunne tenkt meg å sett en film istedet for å raide SSC/TK f.eks, men jeg gjør jo det jeg kan for å hjelpe de andre... Nei, lenge leve latskapen. Lenke til kommentar
Corona Radiata Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 ... så du raider fordi du må hjelpe andre over nettet, og ikke fordi du syns det er gøy ? Lenke til kommentar
kafan Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Nå er det vel sånn at man ofte må gjøre instanser lenge etter at man har fått dem på farm. Jeg for min del går kjapt lei, men ja, jeg er med videre ettersom andre trenger items derfra. Deres progress bidrar til min. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 3. september 2007 Forfatter Del Skrevet 3. september 2007 (endret) Smeagoldfish: Hahaha. For et troll. Jeg vedder ræva mi på at du blir eid i arena, toppgeara eller ei. Du er bare lat. End of story. Det er ikke Blizzard som ødelegger BG's. Det er folk som deg. End of story. Jeg har absolutt null respekt for deg. Vedder på at du ikke er i et raidende guild. Hvis det er tilfellet, afk'er du der og? Gudene vet at jeg kunne tenkt meg å sett en film istedet for å raide SSC/TK f.eks, men jeg gjør jo det jeg kan for å hjelpe de andre... Nei, lenge leve latskapen. 9416889[/snapback] Først rapporterer jeg deg for personangrep. Så svarer jeg på posten din. Nei før TBC var jeg i et ganske respektert raiding guild på serveren min. Vi knuste alt av content som var helt opp til C'Thun. I Naxx gikk det litt mer slack siden TBC snart kom ut og vi kom aldri lenger enn Maexxna der. Til opplysning var jeg en av Maintanksa og var med på nesten hvert eneste raid, hadde alltid alle potsa jeg trengte som jeg også hadde farmet selv utenom raids. Jeg brukte god tid på å lære meg encounters, classen min og i tillegg var jeg så godt som officer i et annet guild ved å bruke timesvis på å forklare dem over VT hvordan de skulle klare encounters siden de ikke var like langt som oss. I tillegg til dette hadde jeg jobb to dager i uka og tok utdanning i elektronikk samtidig. Du har helt rett i at jeg ikke har et high rata arena-team. Men dette er pga jeg har kun et par dager played på 70 med charen jeg spiller for tiden. Så før du kommer her og sier jeg er lat så burde du ta i betraktning alt det jeg har skrevet allerede. Hvis det ønskes kan du også logge på Ravencrest alliance og spørre Daniil om hvor jævla lat Loriel var før TBC. - Takk. Endret 3. september 2007 av Smeagoldfish Lenke til kommentar
Gakks Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Strengt tatt er vel hva du gjorde før TBC revende likegyldig siden du nå AFK-er i battlegrounds... Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 3. september 2007 Forfatter Del Skrevet 3. september 2007 Vet ikke om du har satt deg inn i hvordan AV virker, men for tiden er det kun en stor timesink i motsetning til arena hvor du faktisk kan utvikle deg selv, slik pvp burde være. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Jeg synes det er for lett og få arena rewards nå. Ser en haug med noobs, som ikke kan spille classen sin, med kansje 2Merciless items og resten greens. Alt du trenger og gjøre er og stikke i arena et utallige ganger, når folk raider f.eks. PvP gear<Heroic gear Lenke til kommentar
kafan Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Jeg klarer ikke se problemet. Arena kom med TBC og du ser folk med 2 Merciless-items. Kom ikke tbc ut i slutten av februar. Det er noen måneder siden så skulle bare mangle at folk har klart å få seg to items på den tiden. Kan jo ha spart poeng lenge da. For noen er kanskje ikke raiding en mulighet. Da må vel arena være en grei mulighet for å skaffe seg gear. Husker du hvor ille pvp var før tbc. 16+ timer hver eneste dag i måneder for å nå rank14. Og du måtte ha premade. Kan det virkelig være noen som ønsker seg dit ? Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Vet ikke om du har satt deg inn i hvordan AV virker, men for tiden er det kun en stor timesink i motsetning til arena hvor du faktisk kan utvikle deg selv, slik pvp burde være. 9417124[/snapback] Så det er en slags protest? Det du gjør er bare å ramse opp unnskyldninger for at du er lat og fullstendig likegyldig til at du snylter på andre i AV. Rart at enkelte synes det er greit å la andre gjøre jobben i AV, mens de går berserk når noen går afk i et raid eller 5mans. Det er faktisk ikke noen forskjell. Man lar andre gjøre jobben og snylter på premien. Hva om alle gikk afk i AV, hvor mye honor hadde det blitt? Men det er vel noe snylterne ikke gidder å tenke på? Jeg gleder meg i hvert fall til neste patch, hvor vi forhåpentligvis blir kvitt hele gjengen.. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) Folk skjønner hvorfor andre tyr til AFK-bots når de har prøvd å få en ny char PvP-geara. Nye chars er allerede straffet fordi de ikke har noen merciless/gladiators, og attpåtil må de bruke 100-150 timer i BGs for å få det gearet de trenger til en bra start. Teamplay slår gear til en viss grad, men det betyr ikke at spillere i greens har sjans mot en med gladiator/merciless i alle slots og alle honor epics. BGs kan være gøy som avslapning, men å gjøre så mange BGs er ikke gøy. Ta meg for eksempel, jeg synes det er gøy å spille litt arena på flere chars. Jeg raider på mainen min, og liker å gjøre en del games på både han, og et par andre chars. På altsene er det ingen andre deler av spillet som interesserer meg enn arena. Til sammen blir det 300-450 timer i BGs. Gøy? Endret 3. september 2007 av Quicko Lenke til kommentar
Dev- Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Vet ikke om du har satt deg inn i hvordan AV virker, men for tiden er det kun en stor timesink i motsetning til arena hvor du faktisk kan utvikle deg selv, slik pvp burde være. 9417124[/snapback] Jeg gleder meg i hvert fall til neste patch, hvor vi forhåpentligvis blir kvitt hele gjengen.. 9417881[/snapback] Problemet er at alle blir stående igjen i caven for å rapportere de som er AFK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå