John Keats Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 (endret) Folk er jo kreative da http://www.youtube.com/watch?v=QtLWFl8FT1I...related&search= Endret 31. august 2007 av Smeagoldfish Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 haha yes stemmer det, stemmer det Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 er jo ikke værre enn å installere winamp med eq plugin egentlig Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 31. august 2007 Forfatter Del Skrevet 31. august 2007 Selvom warden plukker opp det da. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 (endret) gjorde ikke det før. brukte den de siste bgsa for å bli exhalted. da var jeg svært lei AV. den gang det var 5 timers AV kø og en fight tok timesvis Endret 2. september 2007 av Henrik2k Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 31. august 2007 Forfatter Del Skrevet 31. august 2007 Lenge siden du spilte da Lenke til kommentar
GLN Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Nye patchen kommer jo med afk-debuff. Sender inn en klage, og når nok har klaget så får den som er afk en debuff som gir 0honor Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 (endret) Trenger ikke flere klager. Etter som jeg forstod fungerer det som følgende: Du høyreklikker på en som er afk/eller en du mener er det. Personen får da en debuff på 30 sek. Hvis han/hun ikke aktivt gør noe (kommer i combat) innen de 30 sekundene får han en ny debuff som gir hanhun 0 honor Endret 31. august 2007 av Orcuz Lenke til kommentar
GLN Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Må samle opp klager, vis ikke kan folk drive å kødde med det Lenke til kommentar
PcT Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 brukt winamp med led plugin i 2 1/2 år nå, warden hakke sjans rofl.. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Må samle opp klager, vis ikke kan folk drive å kødde med det 9399726[/snapback] Derfor den "prøve"-debuffen, vet du. Lenke til kommentar
Pherol Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 (endret) Trenger ikke flere klager. Etter som jeg forstod fungerer det som følgende: Du høyreklikker på en som er afk/eller en du mener er det. Personen får da en debuff på 30 sek. Hvis han/hun ikke aktivt gør noe (kommer i combat) innen de 30 sekundene får han en ny debuff som gir hanhun 0 honor 9399661[/snapback] Det er er idiotisk! Tenk på de stakkarene som ikke skjønner hvordan man går?! Jeg ville sagt det var forskjellsbehandling! Alle har rett til og være i BG! Nei men helt seriøst, vis du faktisk ikke er AFK kan de ikke gjøre deg noe. Herregud. Blizzard gjør de dummeste ting noen ganger. å btw, hva var den Winamp tingen dere snakket om? Lurte litt på det. Endret 31. august 2007 av Action01 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 BG er ingen rett. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Bg burde være forbeholdt de som faktisk spiller aktivt i BG, det er jo mye morsommere hvis alle sammen spiller istedenfor at to spiller og 38 er AFK... Men 30 sekunder er kanskje litt lite? Flere ganger jeg har protecta mine der det går flere minutter før vi blir attacka Lenke til kommentar
Dev- Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Trenger ikke flere klager. Etter som jeg forstod fungerer det som følgende: Du høyreklikker på en som er afk/eller en du mener er det. Personen får da en debuff på 30 sek. Hvis han/hun ikke aktivt gør noe (kommer i combat) innen de 30 sekundene får han en ny debuff som gir hanhun 0 honor 9399661[/snapback] Det er er idiotisk! Tenk på de stakkarene som ikke skjønner hvordan man går?! å btw, hva var den Winamp tingen dere snakket om? Lurte litt på det. 9400642[/snapback] 2 setinger som gjør at jeg skjønner hvorfor du synes det er idiotisk Lenke til kommentar
Pherol Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 (endret) Trenger ikke flere klager. Etter som jeg forstod fungerer det som følgende: Du høyreklikker på en som er afk/eller en du mener er det. Personen får da en debuff på 30 sek. Hvis han/hun ikke aktivt gør noe (kommer i combat) innen de 30 sekundene får han en ny debuff som gir hanhun 0 honor 9399661[/snapback] Det er er idiotisk! Tenk på de stakkarene som ikke skjønner hvordan man går?! å btw, hva var den Winamp tingen dere snakket om? Lurte litt på det. 9400642[/snapback] 2 setinger som gjør at jeg skjønner hvorfor du synes det er idiotisk 9400735[/snapback] Det var egentlig en spøk. Bare at jeg har utrolig dårlig humor xD Jeg er enig at det er irriterende når det er mange AFK men som sagt er 30 sec litt lite. f.eks hvis du har død og dere holder på og ta graveyard i "FiendeBy" så tar det litt mer en 30sec og løpe opp. jeg tipper at du får Debuff vis du er AFK og debuffen forsvinner når du er "no longer AFK" Endret 1. september 2007 av Action01 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Blir du afk-tagget i en bg blir du jo kastet ut. Derfor "antiafk" Lenke til kommentar
Pherol Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Blir du afk-tagget i en bg blir du jo kastet ut. Derfor "antiafk" 9404037[/snapback] Ok da er jeg med! =] Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 1. september 2007 Forfatter Del Skrevet 1. september 2007 Irriterte meg over afk'ers selv før, men etter å ha kjørt AV for femtiende gang hvor det er like kjedelig hele tiden så har jeg starta å afke selv Mye bedre å se film mens jeg afker en å orke å spille selv når det er så kjedelig. P.S Glem argumenter som at: "Synes du det er kjedelig å spill noe annet" osv. Trenger gear for arena som er dritgøy, men orker rett og slett ikke mer AV. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå