Gå til innhold

DIRT demo i morgen


sollie

Anbefalte innlegg

Fikk mail i dag fra codemasters.

 

 

As well as that, the wait for the demo (for those outside the US) is almost over - the demo will be released on the PLAYSTATION®Network tomorrow!

 

 

With the release of the eagerly-awaited PLAYSTATION®3 version of Colin McRae DiRT now confirmed as being on the 14th of September.

 

Har spilt igjennom det meste av pc versjonen nå, blir morro å se hvordan ps3 versjonene blir.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

da bommer du på det du prøver å treffe, hehe. Samme på pc versjonen, men spillet var veldig bra på ps3, bra frame rate, har helt grei pc synes jeg og der lægger det litt om jeg pusher på med for høy opp. og mye stæsj. Særlig om du kjører rallycross med andre biler, nesten så det stopper opp noen ganger, men det er en bugg i sleve spillet på pc versjonen.

Lenke til kommentar

hehe ja det er litt tragisk det der, har lastet det ned fra US PSN for over en måned siden. Fatter ikke hva som skjer med EU PSN Storen. US har til og med Wallpapers som EU ikke har fått enda, de trenger jo ikke å konveterte .jpg bilder ? :O skjønner ikke hva de driver med.

 

Virker som vi må vente JÆVLIG lenge på Tekken Online hvis det går en måned mellom oss.

Lenke til kommentar
Likte demoen veldig godt og hadde bestemt meg for å kjøpe dette inntil jeg leste at fullversjon ikke har 2 player split screen. Spill på konsoll skal ha mulighet til å spille to eller flere mot hverandre samtidig. Single player spill kan jeg spille på pc.  :thumbdown:

9404969[/snapback]

 

Enig, sa nettopp det samme om Motorstorm i en annen tråd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...