sollie Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Fikk mail i dag fra codemasters. As well as that, the wait for the demo (for those outside the US) is almost over - the demo will be released on the PLAYSTATION®Network tomorrow! With the release of the eagerly-awaited PLAYSTATION®3 version of Colin McRae DiRT now confirmed as being on the 14th of September. Har spilt igjennom det meste av pc versjonen nå, blir morro å se hvordan ps3 versjonene blir. Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Laster den ned nå. Gleder meg til å se hvordan det blir. Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Greit spill, men lame at det bare fader til hvitt noen ganger når jeg bestemte meg for å lage et kjempekrasj. Lenke til kommentar
sollie Skrevet 31. august 2007 Forfatter Del Skrevet 31. august 2007 da bommer du på det du prøver å treffe, hehe. Samme på pc versjonen, men spillet var veldig bra på ps3, bra frame rate, har helt grei pc synes jeg og der lægger det litt om jeg pusher på med for høy opp. og mye stæsj. Særlig om du kjører rallycross med andre biler, nesten så det stopper opp noen ganger, men det er en bugg i sleve spillet på pc versjonen. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Er dette samme demoen som har ligget på US-PSN i evigheter? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Den har vel ligget der ganske lenge no da Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Ja, DiRT har ligget ute på US- PSN ganske lenge. Spilte meg lei av den for mange dager siden. Forøvrig et utrolig bra spill. Men savner alltid mulighetene til å fikse mer på bilen. Så holder meg til Forza 2. Lenke til kommentar
EthanHunt Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Ganske bra demo, en av de beste sålangt på PSN. Veldig fin grafikk, bra kjørefølelse og mange kameravinkler. Eneste minuset var vel at bremsa virket å være vel sterk. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Ganske bra demo, en av de beste sålangt på PSN. Veldig fin grafikk, bra kjørefølelse og mange kameravinkler. Eneste minuset var vel at bremsa virket å være vel sterk. 9401967[/snapback] Enig i alt du sier der Lenke til kommentar
Lennartz Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Dette rundet jeg for lenge siden. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 hehe ja det er litt tragisk det der, har lastet det ned fra US PSN for over en måned siden. Fatter ikke hva som skjer med EU PSN Storen. US har til og med Wallpapers som EU ikke har fått enda, de trenger jo ikke å konveterte .jpg bilder ? :O skjønner ikke hva de driver med. Virker som vi må vente JÆVLIG lenge på Tekken Online hvis det går en måned mellom oss. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 enig i det der. og europa er en såpass populær sone også, pal regionen har vel solgt mer konsoller enn japan og usa omtrent og alikevel får vi oppdateringer treigt. garanterer deg at vi blir holdt tilbake på demoer til uncharted og alle de andre storspilla også.. og btw dirt demoen kicker ass:) Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Jepp, gledet meg mye at de hadde så mye som 3 baner på demoen. Jeg har selvfølgelig lastet denne ned fra US og spilt det unaturlig mye! Ikke lenge til release på VGP heller Tror dette må kjøpes! Lenke til kommentar
medisterpus Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Likte demoen veldig godt og hadde bestemt meg for å kjøpe dette inntil jeg leste at fullversjon ikke har 2 player split screen. Spill på konsoll skal ha mulighet til å spille to eller flere mot hverandre samtidig. Single player spill kan jeg spille på pc. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 SÅ lenge etter Live demoen O.o Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Likte demoen veldig godt og hadde bestemt meg for å kjøpe dette inntil jeg leste at fullversjon ikke har 2 player split screen. Spill på konsoll skal ha mulighet til å spille to eller flere mot hverandre samtidig. Single player spill kan jeg spille på pc. 9404969[/snapback] Enig, sa nettopp det samme om Motorstorm i en annen tråd. Lenke til kommentar
Andyoid Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Noen som vet om Dirt vil ha noen onlinedel og om det har skikkelig støtte for DFP-rattet? Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Ja jeg tror det har støtte for ratt... Uansett, Dirt var ganske bra egentlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå