RamGuy Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Idag, så har av en eller annen grunn alle passord og aktiveringer forsvunnet. Alle lagrede passord i FireFox er borte. Windows kan ikke valideres på grunn av mangel på key. Programmer som Office, NOD32, Diskeeper osv trenger ny aktivering for å virke igjen. Hvorfor dette har skjedd vet jeg ikke. Men er det noen måte jeg kan gå inn å endre/legge inn Windows koden min på nytt? Lenke til kommentar
mOkk Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Hvorfor dette har skjedd vet jeg ikke. Men er det noen måte jeg kan gå inn å endre/legge inn Windows koden min på nytt? 9398696[/snapback] Er jo det, men kan ikke legge ut link, da det kan brukes til ulovlige skumle ting , google it Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Sånn merkelig oppførsel som det ville jeg ha sjekka maskinen for andre ulumskheter først. Bedre å være på den andre siden. Virus scan, spyware osv. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Forsøk en systemgjenoppretting. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 31. august 2007 Forfatter Del Skrevet 31. august 2007 Sånn.. Jeg tok bare å re-installerte hele skiten. Eventuelle virus/spyware må jo være borte nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå