igobog Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Hei. jeg har lyst å kjøpe en trimmsett til min scooter, mn siden jeg er litt noob på alle størrelsene på motoren så he eg en spørsmål. Hvor mange mm er krysspin på min scooter? og om noen har forslag på noen trimmsetta som kan virke md org delene. har lyst på minst 10hk sett.... Tussen takk på forhånd Lenke til kommentar
MK2 Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Siden du er noob, vil du ikke ha 10 hk sett på din scooter. Veldig mye vedlikehold, og slit med trimmen + at du ikke er skilled nok til å takle det. Lenke til kommentar
igobog Skrevet 31. august 2007 Forfatter Del Skrevet 31. august 2007 Siden du er noob, vil du ikke ha 10 hk sett på din scooter. Veldig mye vedlikehold, og slit med trimmen + at du ikke er skilled nok til å takle det. 9400028[/snapback] "mn siden jeg er litt noob på alle størrelsene på motoren så he eg en spørsmål" står det.. eg kan mye om motorene, bare lurte ko mange mm krysspin på denna.. e det så vanskelig å si? ikke vær redd;) eg kan passe på min scooter sjøl Lenke til kommentar
MK2 Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Haha, whatever dude. Hvis du har peiling, burde du vel ha en viss aning på hva du burde fikse på? Lenke til kommentar
igobog Skrevet 31. august 2007 Forfatter Del Skrevet 31. august 2007 Haha, whatever dude. Hvis du har peiling, burde du vel ha en viss aning på hva du burde fikse på? 9400073[/snapback] Fikse?? eg spør ko mange mm er krysspin på en cpi oliver;) Lenke til kommentar
MK2 Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Man finner spesifikasjoner og info om nesten alle sykler på nettet. Prøv å søk på www.google.com Kommer langt med det. Lenke til kommentar
mhrx Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Kan du ikke bare svre på spørsmåle hans eller innrømme at du heller ikke vet det, nostrax? ;P Lenke til kommentar
igobog Skrevet 3. september 2007 Forfatter Del Skrevet 3. september 2007 Takk folkens mn eg demonterte heile greiu målte det eg trengte så bestilte eg trimmsett i dag;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå