pimpy Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Heisann.. Jeg er ikke så veldig flink med pc derfor spør jeg dere:) Kjøpte meg nettopp ett nytt skjermkort til gaming..Nvidia GeForce 8600 GTS. Men da jeg installerte det fikk jeg feilmld om at jeg hadde for lite strøm til å drive det på maks ytelse. Så da lurer jeg på hva jeg skal kjøpe for å få all strømmen jeg trenger.å noe som er enkelt å ikkje altfor dyrt. Noen som kan gi meg noen tips? Takk på forhand:) Lenke til kommentar
dofferneo Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Du trenger rett og slett en kraftigere strømforsyning. 500W bør holde. Strømforsyninger er ikke min sterkeste side, men en slik eller en sånn burde holde i lange baner. Lenke til kommentar
pimpy Skrevet 31. august 2007 Forfatter Del Skrevet 31. august 2007 Ja tror det vil bli bra jeg og...men er det produktet stort sett bare plug and play?eller er det noe jeg må være obs på? Lenke til kommentar
pimpy Skrevet 31. august 2007 Forfatter Del Skrevet 31. august 2007 Må jeg koble ut den gamle på en måte i tilleg eller? Vet dessverre veldig lite om pc derfor spørsmålene. Lenke til kommentar
dofferneo Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Ja, du må bytte ut den gamle. Det er ganske enkelt i grunn. Skru ut den gamle, skru inn den nye, plugg i kablene der de skal være - og ta det med ro, ting passer bare en vei. Og forumet er jo til for å få besvart spørsmål ; ) Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Har du koblet til en strømledning bak på kortet? Lenke til kommentar
pimpy Skrevet 31. august 2007 Forfatter Del Skrevet 31. august 2007 Ok.så da må jeg bytte den gamle.okei. Men jeg såg litt på den linken du posta og jeg vil satse på den mist. men er det noen spesielle kabler jeg trenger.der sto noe om pins 20/24 osv. følger det med det jeg trenger i pakken kansje? micke090 nei jeg har ikke koblet til neo ledning på kortet nei.bare plugget den til i pci porten jeg.tror ikke det følgte med noen ekstra kabel til kortet Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Du må koble til den lille kontakten som blir vist på bildet. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 (endret) tror ikke det følgte med noen ekstra kabel til kortet. Denne skal, (om den ikke er fryktelig gammel), sitte på selve strømforsyningen. Det er en ledning med en 6 pinners-kontakt. Om du ikke har den, må du bruke en molex (de hvite med 4 pinner) til PCIe (6 pinner)-splitter. Endret 31. august 2007 av Smirnoff Lenke til kommentar
pimpy Skrevet 31. august 2007 Forfatter Del Skrevet 31. august 2007 Du må koble til den lille kontakten som blir vist på bildet. 9398864[/snapback] Hei Nå har jeg koblet til den ledningen.måtte plukke ut en cd rom men jeg klarer meg vel uten:) Så da kan jeg vel kjøre opp på performance delen da tenker jeg. kikket litt på strømforsyningen med det samme. den er bare på 350watt.så jeg trenger vel ny strømforsyning uansett:) Lenke til kommentar
pimpy Skrevet 31. august 2007 Forfatter Del Skrevet 31. august 2007 Takk for hjelpen alle mann.ordner seg sikkert når jeg har fått nye strømforsyning. takk:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå